כ"ג אלול התשפ"ד
26.09.2024

בן האדמו"ר זרק את החובש מהטיול • חשיפה

חובש שהוזמן לשמש כמלווה לקבוצה שנסעה לצפון, גילה כי מדובר בחסידים מהפלג המתחרה לחסידות אליה הוא משתייך • בן האדמו"ר: "אני לא מסכים שהוא ילווה אותנו"

חובשי הצלה. צילום אילוסטרציה
חובשי הצלה. צילום אילוסטרציה

קבוצת חסידים מחסידות ידועה בירושלים, יצאה אתמול (ה') לטיול בקברי צדיקים בצפון הארץ. האוטובוס הוזמן, התיקים הוכנו, וההתרגשות הייתה בשיאה. מארגן הקבוצה דאג להזמין חובש מארגון מד"א על מנת שילווה את הטיול כמתבקש בחוק.

מארגן הטיול ביקש כי החובש שיישלח ללוות את הטיול יהיה יהודי שומר תורה ומצוות, ונועם רז – יהודי דתי המשמש כנהג אמבולנס בירושלים, שאמור היה ללוות את הטיול, גילה ברגע האחרון כי נבצר ממנו לבצע את המשימה, וביקש מחברו, י.ר. שיבצע את העבודה במקומו.

רז חייג אל החבר ואמר לו: "יש טיול לצפון, תהיה בשעה 7 בבוקר ברחוב שמואל הנביא בירושלים, ותלווה את הקבוצה.

י. הגיע אל המקום בשעת בוקר מוקדמת, ולהפתעתו גילה כי הקבוצה המדוברת כוללת חסידים מהפלג המתחרה של החסידות אליה הוא משתייך. הוא ניגש לבן האדמו"ר והודיע לו כי הוא משתייך לפלג השני של החסידות, והוא אמור לכסות את החלק הרפואי בנסיעה.

בן האדמו"ר השיב לו מייד: "אני לא מוכן שתלווה אותנו. תביא מייד משהו אחר". לי. לא נותרו ברירות והוא הודיע למשלחו כי נבצר ממנו למלא את המשימה.

במשך דקות ארוכות המתינה הקבוצה עד שהגיע מחליף שאינו משתייך לאף חסידות, והקבוצה יצאה לדרכה.

י.ר. החובש שהוזמן ונזרק אומר ל'בחדרי חרדים': "מבחינתי לא היה לי שום בעיה להצטרף לטיול, סך הכל אני מקבל תשלום מלא על הליווי צר לי על כך שלא ליוויתי את החסידים בסופו של דבר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}