כ"ג אלול התשפ"ד
26.09.2024

איתמר

איתמר

במשך קרוב לחודש ברציפות עסקה יחידת המסתערבים של דובדבן בחיפושים אחר רוצחי משפחת פוגל. לאחר שהצליחו ותפסו את שני הרוצחים קיבלו הלוחמים צו'פר על פעילותם - רגילה מיוחדת.

לפני חודש וחצי, בעוד חלקם נמצאים בבתים בחופשת השבת הוקפצו לוחמי דובדבן למשימה - לאתר את רוצחי חמשת בני משפחת פוגל מאיתמר. העקבות הובילו לכפר עווארתא המרוחק כשני קילומטר מאיתמר. הרמטכ"ל בני גנץ ואלוף פיקוד מרכז אבי מזרחי, הגדירו את המשימה לאתר את הרוצחים כעליונה.

מאז ליל שישי בו בוצע הרצח הפך הכפר עווארתא לביתם הראשון של הלוחמים. כל היחידה התרכזה בחיפוש והעתיקה את מיקומה לאזור הכפר. בחמישי לאפריל סופקו שמות שדרושים לחקירה. אחד מהם היה חכים עוואד, תלמיד תיכון בן 18 שלוחמי דובדבן נכנסו לביתו ועצרו אותו.

לאחר חקירה התברר כי היה מדובר ב'בינגו' של דובדבן. חמישה ימים לאחר מכן נעצר גם אמג'ד עוואד בן ה19- שנשלף ממיטתו. עוואד, התברר בחקירה, הוא רוצח התינוקת הדס בת השלושה חודשים. "כל החודש האחרון אנחנו מוכוונים על זה הכל עובד כמו מחשב, זה כבר שגור אצלנו," סיפר סרן נ,' מפקד פלגה ביחידה. יש משימה לעצור את הבן אדם וזה בנפשנו. קשה להסביר את זה. אתה בבית ופתאום נמצא תוך זמן קצר בשטח אויב".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}