י"ט תשרי התשפ"ה
21.10.2024

ניטרול מחבל במגש פיצה: צפו בתיעוד הפיגוע בפתח תקווה

זה היה יכול להיגמר בתוצאה קשה הרבה יותר, אך תושיית עובד חנות פיצה שבאינסטינקט הכה במחבל באמצעות מגש פיצה, עצרה את מסע ההרג בפתח תקווה

ניטרול מחבל במגש פיצה: צפו בתיעוד הפיגוע בפתח תקווה



התושיה של מוכר הפיצה - מנעה מסע הרג: בתחילת שבוע שעבר אירע פיגוע דקירה בפתח תקווה, מחבל בן 21 תושב קלקיליה דקר באמצעות סכין תושב ערערה בן 32 בחנות שווארמה ונמלט. משם, הוא ניגש לחנות פיצה "נפוליטה" הסמוכה על מנת להמשיך במסע הדקירות. שלומי מדר, המוכר בחנות, שמע צעקות מהרחוב והגיע לפתח החנות שם הבחין במחבל שרץ לעברו עם סכין שלופה בידו.

תיעוד: נאבק במחבל עם מגש פיצה


כפי שניתן לראות בתיעוד חלקי שהופץ היום (א') ממצלמות האבטחה, שלומי תפס מגש פיצה העשוי עץ, חבט בה בעוצמה בפניו של המחבל, דבר שגרם לסכין להישמט מידיו ובמקביל תפס מגש פיצה נוסף ויצא בריצה לעבר המחבל. התיעוד המלא נמצא בידי המשטרה שחוקרת את הפיגוע עד להגשת כתב אישום נגד המחבל.

"שלומי דפק לו את הקרש של הפיצה בראש. זה היה עניין של שניות. הוא קיבל את הזעזוע בראש, הפיל את הסכין ונפל קצת והתחיל לרוץ. אחר כך הוא ברח משם ובסופו של דבר ניטרלו אותו", סיפר אחד מעובדי החנות.

בסיוע אזרחים נוספים נפתח מרדף אחר המחבל. קצין באגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון סיפר "עמדתי עם הרכב ברמזור אדום כשלפתע שמעתי המולה וראיתי אנשים רודפים אחרי חשוד וצועקים 'מחבל, מחבל'.

התחלתי לרדוף אחריו בנסיעה, המחבל נמלט לרחוב צדדי וניסה להיכנס לבית פרטי, אך השער היה נעול. עליתי על המדרכה, התנגשתי בפח אשפה שפגע בו והפילו על הרצפה. ביחד עם אזרחים נוספים ריתקנו אותו לרצפה והתקשרנו למוקד 100".

המחבל נעצר והועבר לטיפול רפואי בבית החולים בילינסון בעיר וכעבור שעה קלה שוחרר והועבר להמשך חקירה אצל המשטרה והשב"כ.
פיגוע פתח תקווה ניטרול מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}