י"ט תשרי התשפ"ה
21.10.2024

השגריר על הפיגוע: "הפלסטינים לא מלאכים"

השגריר הפלסטיני התבקש השבוע במסדרונות האו"ם, להתייחס לטבח של משפחת סלומון בחלמיש, בין הדברים אמר: "אתם לא מצפים מכל הפלסטינים להיות מלאכים" • צפו

השגריר הפלסטיני באו"ם. צילומסך - יוטיוב
השגריר הפלסטיני באו"ם. צילומסך - יוטיוב



ריאד מנסור, השגריר הפלסטיני באו"ם, נשאל השבוע באו"ם, על הטבח של משפחת סלומון, שנרצחו בליל שבת שעברה, והאם הוא לא רואה צורך לגנות את הרצח.

השגריר ענה "אתם לא מצפים מכל הפלסטינים להיות מלאכים ולא להגיב, אם מישהו חושב שההתנגדות הפלסטינית תשב בשקט ללא תגובה, זה לא ריאלי, וזה לא הוגן".


כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים" פיגוע אכזרי התרחש בליל שבת שעברה, כאשר מחבל צעיר חדר לבית ביישוב חלמיש בחבל בנימין, ובאמצעות סכין דקר ארבעה בני אדם.

שלושה בני משפחה נרצחו במקום. אב המשפחה יוסף סלומון הי"ד, בן 70; בתו חיה סלומון הי"ד, בת 46, התגוררה ביישוב. אלעד סלומון הי"ד, בן 36, אב לחמישה ילדים תושב אלעד. אשתו אספה מיידית את חמשת ילדיהם שהיו בבית, החביאה אותם באחד החדרים והזעיקה את כוחות הביטחון. בזמן שהתרחש הפיגוע, חגגו בבית "שלום - זכר", לנכד שנולד. הורי התינוק - שמואל ואסתר - לא שהו בבית.

אחד השכנים, חייל ביחידה מובחרת ששמע את הצעקות, זינק מביתו וירה במחבל דרך החלון ופצע אותו בינוני, וכך שם כץ לטבח הנורא, כשבזמן הזה הילדים של הנרצחים מסתתרים באחד החדרים יחד עם הסבתא, שבעלה היה בין הנרצחים.
ריאד מנסור פיגוע השגריר הפלסטיני באום גינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}