ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

הטיעון המוזר של השר כץ שגרם לו להורות על הפסקת העבודות בשבת

חברי הכנסת החרדים נפגשו עם שר העבודה חיים כץ בנוגע לעבודות התשתית הממשיכות להתבצע ברחבי הארץ. כץ אמר כי הורה שלא לקיים עבודות רק בשבת הקרובה. מה הסיבה?

השר חיים כץ. צילום: Ohad Zwigenberg/POOL
השר חיים כץ. צילום: Ohad Zwigenberg/POOL



הטיעון המוזר של השר כץ שגרם לו להורות על הפסקת העבודות בשבת: לפני הפגרה, חברי הכנסת החרדים מנסים לייצר שיניים לוועדה שהקימו שתפקידה למנוע חילולי שבת ממשלתיים, זאת לאחר שחרף כל ההבטחות - גם בשבת האחרונה התבצעו עבודות תחזוקה בעיצומה של השבת וכפי שפורסם בתיעוד מיוחד ב"בחדרי חרדים".

בעקבות הביקורת החריפה על הח"כים, היום הם התכנסו יחד עם יואב הורביץ - ראש הסגל של ראש הממשלה, היועצת החרדית רבקה פאלוך והשר חיים כץ. בפגישה שהתקיימה בלשכת יו"ר הקואליציה נכחו גם הח"כים יואב בן צור, אורי מקלב ומיכאל מלכיאלי.

לדברי אנשי לשכתו של ח"כ מקלב, מקלב הראה לשר כץ את התיעוד שנחשף ב'בחדרי' ובו צולמו ע"י נכרי, העבודות שהתבצעו בשבת בעיצומה של השבת.

אחרי דין ודברים ולאחר שטען כי "עבודות השבת צומצמו מאוד וכעת נעשים רק עבודות הכרחיות" אמר השר כץ כי הוא הורה שלא לקיים עבודות בשבת הקרובה מחמת העובדה ש"מדובר בערב תשעה באב וצריך להרבות באחדות ישראל".

כמו"כ כץ התחייב לח"כים החרדים, כי גם העבודות בהמשך יתבצעו בשבת רק לאחר בדיקה מקיפה שתפקידה לסנן את העבודות הלא הכרחיות.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי כעת מתוכננות להתקיים מספר פגישות נוספות עם הגורמים הרלוונטיים, משטרת ישראל והשר כץ, וכי ההחלטה לקיים את הפגישות בנפרד ולא כשכל הגורמים סביב שולחן אחד - באה לאחר שבלשכת רה"מ הבינו שרק כל יהיה ניתן להרגיע את הרוחות ולפעול ביסודיות.
חיים כץ עבודות בשבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד