כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

איפה אתם תתפללו על דניאל? • מוקדי התפילות

בכל רחבי הארץ יתקיימו היום תפילות רבים לרפואתו של דניאל ויפליך - בחור הישיבה שנפגע באוטובוס הילדים • "הרופאים כבר עשו הכל", אומר אביו ממיטת בנו

דניאל ויפליך על רקע האוטובוס הפגוע. עיבוד: בחדרי חרדים
דניאל ויפליך על רקע האוטובוס הפגוע. עיבוד: בחדרי חרדים

מצבו הרפואי של דניאל ויפליך שנפצע מפגיעת טיל נ"ט באזור הדרום ממשיך להיות אנוש.

במהלך היום (ד') יתקיימו תפילות רבים ברחבי הארץ לרפואתו של דניאל המאושפז מאז יום חמישי האחרון ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים סורקה בבאר שבע.

על קברו של החיד"א יתכנסו בשעה 17:30 מאות לתפילת רבים לרפואתו של דניאל ובנוסף גם יתפללו לרפואתה של הילדה אודליה אסולין המאושפזת במצב קשה בבית החולים מאז הפיגוע שהתרחש בירושלים לפני שבועיים.

גם ברחבת הכותל המערבי תיערך הערב (ד') תפילת רבים בשעה 23:00 בארגון של כולל 'שומע תפילה' בראשותו של האדמו"ר מספינקא ירושלים, חסידיו ומתפללים רבים אחרים.

אמש (ג') הגיעו בני הישיבה של דניאל יחד עם הרבנים וראש הישיבה לערוך תפילת רבים במסדרונות בית החולים שם אמרו פרקי תהילים יחד עם הוריו של דניאל.

"כל רגע הוא נצח עבורנו", אמר אתמול יצחק, אביו. מי שיכול להתפלל, שיתפלל ככל יכולתו. כל תפילה – חשובה".

"אני לא רוצה להיכנס לפרטים באשר למצבו הרפואי בצורה פרטנית. אנחנו עושים את כל מה שאנחנו יכולים לעשות מצד התפילות. הרופאים עשו כבר את כל מה שיש להם לעשות.

"המצב לא טוב. הוא קשה מאד. אנחנו רוצים לבקש מכולם שיתפללו כי זה רק מה שיש לעשות כרגע".

דניאל, תושב בית שמש, נקלע לירי לאחר שעשה את דרכו לביקור אצל סבתו, המתגוררת במערב הנגב. הפצצה פגעה בחלקו האחורי של האוטובוס והוא נפצע באורח קשה מרסיסים בראשו ובכל חלקי גופו.

מאז הפגיעה, הוריו של דניאל לא משים ממיטתו במסדרונות בית החולים 'סורקה' בבאר שבע. הם לא עוצמים עין לרגע - ונושאים את עיניהם למיטתו.

הציבור נקרא להתפלל על דניאל רפאל אריה בן תמר לרפואה שלימה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}