כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

מה אתם יודעים על הנדיב אלי הורן?

בגיליון החג של מגזין הסטייל 'FINE': דיוקן ראשוני על איל ההון החרדי מברזיל, שתורם רבות לקירוב רחוקים ומתעקש לברוח מאור הזרקורים • ויש עוד הפתעות

שער הגיליון החגיגי. צילום: יחצ
שער הגיליון החגיגי. צילום: יחצ

בין הררי העיתונים שיגיעו לבתים החרדיים ערב חג הפסח, יופיע גם גיליון חגיגי של מגזין FINE - מגזין לסגנון חיים, עיצוב וסטייל.

המגזין הישג משמעותי, כאשר הצליח לחשוף את דמותו האגדית של הטייקון החרדי אלי הורן – מעשירי ברזיל.

הורן, איל-הון יהודי התורם רבות לקירוב רחוקים, שמר עד היום על עמימות בכל הנוגע לסיפור חייו.

שלהבת חסדיאל, עורכת המגזין, מספרת על התחקיר אודות חייו של הורן. "בריחתו מעין הזרקורים לאורך השנים הפכה את דמותו למעניינת ואת עבודת התחקיר למרתקת ביותר. גילינו אדם מדהים, הזוכה לאהדה גדולה ולשבחים בקרב קהילות יהודיות רבות, זאת לצד עסקיו המשגשגים בעיקר בתחומי הנדל"ן - מה שהפך אותו לאיל ההון היהודי הכי צנוע בעולם העסקי".

באופן אקטואלי, עוסק המגזין בנושא העבדות, תוך שהוא מסקר מגוון נקודות הקשורות לנושא, החל מסיקור השעבוד המודרני וכלה ב'עבודת פרך' של ימינו – נשים העוסקות מרצונן במקצוע גברי.

בנוסף, כולל המגזין הפקת ענק מצולמת של שולחן חג, ריהוט יוקרה ואופנת ילדים, הצצה מיוחדת אל בית מפואר הכולל מקווה פרטי, סיור יהודי בברלין, וכמובן - מדורי העיצוב, הטיפוח והאופנה הקבועים והאהובים, כאשר גם מקומו של מדור ביקורת מסעדות כשרות למהדרין לא נעדר.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}