כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

120 טילים שוגרו • כרם שלום נסגר לתנועה

גם בצהריים נמשך שיגור הרקטות לאשקלון ולישובי הנגב: 'כיפת ברזל' הופעלה בפעם התשיעית • מעבר כרם שלום נסגר למעבר • ואילו במחסום ארז הועבר פצוע פלסטיני

מסוף כרם שלום. צילום ארכיון
מסוף כרם שלום. צילום ארכיון

חמושים פלסטינים שיגרו בצהריים (א) רקטת גראד לעבר אשקלון וחמש רקטות קסאם לעבר המועצות האזוריות בנגב. מערכת כיפת ברזל הופעלה בשעת הירי לעבר אשקלון.

מעבר כרם שלום, הנתיב העיקרי להעברת סחורות לרצועת עזה - נסגר למעבר בהוראת שר הביטחון, אהוד ברק. המעבר נסגר מאז הפיגוע באוטובוס הילדים בצומת סעד ביום חמישי האחרון, זאת בשל המשך ירי הרקטות לעבר שטח ישראל והצטברותם של איומים ביטחוניים קונקרטיים על שלומם של חיילי צה"ל המפעילים את המעבר.

עם זאת, במנהלת התיאום והקישור בעזה מציינים כי על אף סגירת המעבר, ברצועה יש עדיין מלאי גדול של מזון וציוד רפואי, כך שלא צפוי מחסור בימים הקרובים.

כמו כן, במתאם פעולות הממשלה בשטחים מדווחים כי במחסום ארז הועבר היום פצוע פלסטיני, שאינו מעורב בטרור ונפגע בשוגג מירי צה"ל בסוף השבוע. הוא הועבר לאשפוז וקבלת טיפול רפואי בבית חולים ישראלי. במקביל, במעבר ארז עברו בסוף השבוע שלושה אמבולנסים מן הרצועה לישראל.

ארגוני הטרור שיגרו ביומיים האחרונים מעל ל-120 רקטות, פצצות מרגמה וטילי גראד לעבר שטח מדינת ישראל, מתוכם קרוב ל-50 בשבת. מאז יום חמישי יירטו לוחמי ההגנה האווירית של חיל-האוויר כשמונה רקטות וטילי גראד באמצעות מערכת "כיפת ברזל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}