כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

חוסל בכיר חמאס שהיה מחוטפי גלעד שליט

בהפגזות צה"ל נהרג בסוף השבוע בכיר החמאס תייסיר סעיד סלימאן אבו סנמה, שמילא שורה של תפקידים בכירים בזרוע הצבאית של הארגון ונטל חלק פעיל במספר פיגועים, בהם חטיפתו של גלעד שליט

חוסל בכיר חמאס שהיה מחוטפי גלעד שליט
flash 90

מאז מבצע עפרת יצוקה, לא זוכרים הפלסטינים תגובה כה קשה של צה"ל. בסוף השבוע נהרגו עשרות אנשים, בעקבות הפצצות חיל האויר, מהם בכירים בזרוע הצבאית של החמאס.

נמסר היום כי בין היתר נהרג בהפגזות בכיר החמאס תייסיר סעיד סלימאן אבו סנמה, שמילא שורה של תפקידים בכירים בזרוע הצבאית של הארגון ונטל חלק פעיל במספר פיגועים, בהם חטיפתו של גלעד שליט וירי רקטות.

הפלשתינים מסרו כי שני פעילים נוספים, הבכירים במערך הרקטי של הארגון חוסלו בעת שפיקדו על חוליה ששיגרה טילי גראד מצפון רצועת עזה לעבר אשקלון. השניים חוסלו מהאוויר בשעה שהיו עסוקים בהכנות לירי.

החמאס עצמו מדבר במסרים סותרים. מצד אחד שידר כי מעוניין בהפסקת אש, מאידך בהודעות שמסרו דוברי הארגון הם מבטיחים נקמה בהתלהמות.

הרשות הפלשתינית מצידה גינתה בחריפות את תקיפות צה"ל ברצועת עזה. בכיר אש"ף סאיב עריקאת הודיע אתמול כי בעקבות ההידרדרות הביטחונית בדרום תתכנס ביום ראשון הליגה הערבית לכינוס חירום בקהיר שבו ייבחנו הדרכים לעצירת תקיפות צה"ל בעזה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}