כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

ה'ממשיך' עשה 'לחיים' אצל הסבא, האדמו"ר מויז'ניץ • תמונות בלעדיות

התרגשות בויז'ניץ: יורש העצר, נכדו בכורו של הגר"י הגר, התארס עם בתו של רב קהילת סעמיהאלי בבני-ברק - והעסקנים מבטיחים: חתונת השנה בדרך • עם צאת השבת, הגיעו ה'מחותנים' לשתיית 'לחיים' בבית הסבא-רבא, האדמו"ר מויז'ניץ • צלם 'בחדרי חרדים' תיעד את החגיגה

לחיים בבית האדמו"ר, הערב. צילום: משה ויסברג
לחיים בבית האדמו"ר, הערב. צילום: משה ויסברג

שעות ספורות לפני כניסת השבת, התבשרו חסידי ויז'ניץ כי 'שידוך השנה' בחסידות – נסגר.

בשעות הצהריים (ו'), התארסו חנניה יו"ט ליפא הגר, ובתו של הגאון רבי אברהם שמעון גרינפלד רב קהילת סעמיהאלי בבני ברק.

למי שלא מבין בשל מה ההתרגשות הגדולה נסביר, כי החתן המאושר הוא נינו של האדמו"ר מויז'ניץ, נכדו של הגר"י הגר, ובנו בכורו של ר' חיים מאיר – בנו הבכור של הגר"י.

כבר מקטנותו זכה החתן לכינוי 'הממשיך', זאת בשל העובדה שהוא נכדו בכורו של הגר"י. אביו מונה לפני מספר שנים לרב קהילת חסידי ויז'ניץ בבורו פארק, בטקס גדול ומרשים בו השתתפו מאות חסידים.

השידוך שקרם היום עור וגידים, מדובר בחסידות שנים רבות. כולם המתינו בציפייה דרוכה לרגע בו ניתן יהיה להכריז מזל טוב, ולשמוח בשמחת בית האדמו"ר.

ביום שישי נערך מעמד 'לחיים', בבית הכלה ברחוב הרב שך בבני ברק. אל האירוע הגיע סב החתן – הגר"י הגר, וחסידים רבים שהגיעו נרגשים לאחל לרב האהוב ברכות מזל טוב.

הערב (מוצ"ש) התקיים במעונו של הסב, האדמו"ר מויז'ניץ, מעמד לחיים לרגל השמחה.

אחד מחסידי ויז'ניץ, ששוחח עם אתר 'בחדרי חרדים', אומר בהתרגשות: "מדובר בשידוך השנה. ההתרגשות בלתי ניתנת לתיאור. עוד ידובר רבות על חתונת המיליון שתתקיים אי"ה בעוד כשנה. אני כבר יכול להבטיח שמדובר בחתונה שטרם נראתה כמותה בארץ".

הידיעה עודכנה במוצ"ש בשעה 23.22.

























תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}