כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

המהפיכה בעולם הדיאטה כבר כאן

ניסיתם כבר את כל השיטות לירידה במשקל ללא הצלחה? בואו להכיר את קלוריד גולד - כמוסות טבעיות מסיבים תזונתיים בהכשר הבד"צ • איך זה בדיוק עובד?

המהפיכה בעולם הדיאטה כבר כאן

מי מאתנו לא ניסה בחייו דיאטה כזו או אחרת ? הבטיחו לנו הבטחות מרובות, אמרו שנרד במשקל X וירדנו Y וכמעט תמיד נכשלנו וחזרנו לנקודת ההתחלה. לא עוד!

מהפכה! כך ניתן להגדיר את המוצר המהפכני שמשיקה בחודש האחרון בישראל חברת "קלוריד", חברת קלוריד הינה חברה המתמחה במתן פתרונות הרזייה טבעיים למעלה מ-5 שנים בישראל עם למעלה מחצי מיליון לקוחות מרוצים ובעיקר רזים הרבה יותר.

כמה פעמים בחייכם חלמתם להוריד במשקל באופן פלא וללא מאמץ? היום זה אפשרי! חברת "קלוריד" משיקה את המוצר "קלוריד גולד" – הסוף לתפריטים! הסוף לתוכניות התזונה! הסוף לדיאטה!

כמוסות טבעיות העשויות מסיבים תזונתיים 100% טבעיות ללא תופעות לוואי, ללא חומרים משמרים וללא כימיקלים! ברשיון משרד הבריאות, בהכשר הבד"ץ העדה החרדית ובעלות תו תקן אירופאי מחמיר G.M.P המעיד על תנאי ייצור נאותים.

נוטלים כמוסה אחת בלבד ביום בבוקר, הכמוסה מאיצה ומזרזת את קצב חילוף החומרים בגוף עד פי עשרה מהממוצע!!! מעניקות תחושה מלאה של שובע לאורך כל שעות היממה, מאזנות רמת סוכרים בדם וע"י כך מפחיתות בצורה משמעותית את הצורך במתוק ומעניקות לגוף תחושת אנרגיה חיונית לאורך כל שעות היום ולאורך כל התהליך כולו. אין צורך בשינוי הרגלי אכילה! אין צורך בשינוי אורח חיים! ממשיכים לאכול הכול ולהרזות בגדול!

הכמוסות מפרקות וסופחות לנו את השומנים וע"י כך רואים תוצאות מדהימות של עד 8 ק"ג הפחתה במשקל בחודש!!!

אם גם לכם נמאס מהבטחות שווא! אם גם לכם נמאס להילחם בכל פעם מחדש עם המשקל העודף! ואם גם אתם רוצים סוף סוף להיפטר מהקילוגרמים העודפים ללא מאמץ צלצלו עכשיו וללא דחיות למוקד התזונה של חברת "קלוריד" ועשו צעד אחד קטן לשינוי אחד גדול!!!

לפרטים נוספים ולהזמנות התקשרו עוד להיום ל- 1-700-700-703
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}