כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

רחובות: נער חרדי נפגע קשה בתאונת 'פגע וברח'

אליהו אקדע בן ה-13, שהתייתם מאביו לפני 9 שנים, נפגע קשה ממכונית בעת שרכב על אופניו • הנהג הפוגע - ברח מהזירה • הציבור מתבקש להתפלל על אליהו בן בתיה

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

תלמיד ישיבה בן 13, תושב רחובות, נפגע בתאונת פגע וברח ברחוב ז'בוטינסקי בעיר. הוא טופל על-ידי כונן איחוד הצלה שנקלע למקום וצוות מד"א - ופונה במצב קשה לבית החולים קפלן בעיר.

אריה חן, מתנדב איחוד הצלה מאלעד, שנקלע לזירת התאונה עם התרחשותה משחזר בשיחה עם כתב 'בחדרי חרדים': "עמדתי ברמזור אדום כשלמול עיני אני רואה 2 נערים חרדים רוכבי אופניים. רכב שחלף בסמוך אליהם פגע באחר מהם שנפל ארצה. דיווחתי מיידית ברשת הקשר, וניגשתי לטפל בנער. הוא היה מעורפל הכרה וללא פגיעות קשות חיצוניות נראות לעין.

"חברו, שנסע בסמוך אליו, היה בהלם מכך שחברו שרוע על הכביש כשהוא פצוע קשה. לאחר טיפול ראשוני פונה הנער כשהוא מצב קשה עם חשד לפגיעת ראש לבית החולים קפלן בעיר.

"נהג הרכב הפוגע מסוג שברולט בצבע כהה יצא מרכבו מיד לאחר שפגע בנער", ממשיך אריה לספר, "אך במהלך הטיפול הבחנתי כי הרכב נעלם, הנהג נכנס לרכב ונמלא מהמקום מבלי להשאיר פרטים. בוחני משטרה שהגיעו למקום גבו עדויות מעוברי אורח שהבחינו ברכב".

אחר מתושבי העיר מספר, כי הנער בן ה-13, אליהו אקדע, יתום מאביו, ר"מ חשוב, שנפטר בדמי ימיו.

בזמן התרחשות התאונה, השתתפה אמו של הנער בהלוויה של תושב העיר. עם השמע הבשורה, החישה לבית החולים לשהות לצד בנה ולסייע לו.

הציבור מתבקש להתפלל עבור הנער אליהו בן בתיה לרפואה שלמה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}