כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

זלזלה בתנ"ך, והמסעדה שבבעלותה - הושחתה

המסעדה של פרידה הכט, שהתמודדה בתוכנית 'האח הגדול' - הושחתה • המשטרה חושדת: הפגיעה בוצעה על ידי אנשים שנפגעו מהזלזול שהפגינה כלפי התנ"ך

המסעדה של הכט. צילום: יח"צ
המסעדה של הכט. צילום: יח"צ

פרידה הכט, שהתמודדה לאחרונה בתוכנית הטלוויזיה 'האח הגדול', הופתעה הבוקר (ג') לגלות כי על קיר המסעדה שלה, הממוקמת בתל-אביב, רוססו כתובות גרפיטי: "תיזהרי מחילול התורה". בנוסף לכך, טוענת הכט, האלמונים מרחו צואה על פתח המסעדה.

הכט הגישה תלונה למשטרה.

במשטרה בודקים כמה כיווני חקירה, בעיקר אלו הקשורים להתנהגותה הבוטה במהלך התוכנית, כשהשיא היה כשנכנסה עם תנ"ך לשירותים, ושהתה שם זמן רב, זאת בכדי להכעיס מתמודדים אחרים. המשטרה אינה שוללת אפשרות שהפגיעה נעשתה על רקע העובדה שהמסעדה של הכט פתוחה בשבת.

"אני לא יודעת מה לומר על הדבר הזה, פשוט אין לי מילים", אמרה הבוקר המתמודדת, "קיצונים תמיד היו ותמיד יהיו, אני יודעת שבתקופה שלי ב'אח הגדול' קיבלו במסעדה הרבה איומים לגבי והיה גם מישהו שאיים להרוג אותי. אני לא מפחדת ולא חוששת, אני שמחה לחיות ואני גם אשמח למות".

תביעה ייצוגית הוגשה נגד קופרמן הפקות והזייכנית קשת, לאחר שנתנו את האפשרות לשדר את הקטע בו המתמודדת נכנסת עם התנ"ך אל תוך בית הכיסא, תוך פגיעה ברגשות הצופים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}