כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

מוזמנים לשבת • שרה וביבי נוסעים לצפת. רוצים לבוא?

כאשר פתחו הבוקר חברי הכנסת את תיבת המייל שלהם, ציפתה להם שם הפתעה חביבה: ראש הממשלה שלהם החליט להזמינם להתארח עמו בשבת במלון בצפת

צילום: יוסי פורמנסקי
צילום: יוסי פורמנסקי

כאשר פתחו הבוקר (ב) חברי הכנסת את תיבת המייל שלהם, ציפתה להם שם הפתעה חביבה. ראש הממשלה שלהם החליט להזמין אותם חגיגית להתארח עמו בשבת במלון בצפת.

תחת הלוגו "משרד ראש הממשלה", "ירושלים, כ"ט אדר ב' תשע"א, 4 באפריל 2011" פותח המכתב בכותרת המעניינת: "צפון וימין אתה בראתם תבור וחרמון בשמך ירננו".

המכתב נושא את שמו של הח"כ/השר/הסגן אליו הוא הופנה.

"שלום רב. ראש הממשלה ורעייתו, בנימין ושרה נתניהו, מתכבדים להזמינכם לסוף שבוע בעיר צפת לכל חברי הקואליציה ובני/ובנות זוגם.

"ראש הממשלה ורעייתו החליטו לקיים את השבת במטרה לחזק ולגבש את חברי הקואליצה על-ידי מפגש בלתי אמצעי באווירה שקטה ונינוחה וכדי להביע את תמיכת כל חברי הקואליציה בחיזוק הצפון ובהמשך פיתוחו ושגשוגו של האזור כולו והעיר צפת בפרט.

"השבת תתקיים ב-10-11/6/2011 ח'-ט' בסיון תשע"א במלון 'רימונים' בצפת. תוכנית האירוח תחל ביום שישי בצהרים ותסתיים במוצאי שבת. התכנית תכלול קבלת פנים, ארוחות שבת, סיורים רגליים ותוכנית אומנותית. תוכנית מפורטת תישלח אליכם בהקדם.

חברי הקואליציה ישאו בעלויות האירוח של השבת.

האירוח הינו על בסיס פנסיון מלא.

אנא אשרו השתתפות בהקדם האפשרי במייל חוזר".

מארגנת האירוע היא פרח לרנר, אחת מהמוכשרות במשרד ראש הממשלה ומי שמופקדת באופן רשמי על הקשר של הכנסת עם משרד ראש הממשלה. פרח היא אשה דתית, ולכן דאגה לכל הפרטים הדרושים כדי להתאים את השבת גם לחברי הכנסת הדתיים והחרדיים. מלון 'רימונים', הוא מלון כשר למהדרין.

למרות שמדובר ברעיון מעניין, חברי הכנסת לא יחסכו את ביקורתם. חלקם כבר יצאו ב'קיטורים' על כך שהם נאלצים להשאיר את ילדיהם בבית "בשל אילוצי מקום".

הבעיה היותר גדולה היא האפשרות לחילול שבת, מבלי שאיש יתכוון לכך. שהרי כל כניסה ויציאה מהמלון יחייבו בדיקות בטחוניות חוזרות ונשנות, שחלקן נערכות באופנים שיש בהם איסור בשבת.

בימים הקרובים נקיים בדיקה מול חברי הכנסת השונים, כדי לדעת מי מהם מתכוון להגיע. ותסמכו על הח"כים החרדיים שלנו שיבררו כל פרט ופרט, הן מבחינת הכשרות והן מבחינת חילול שבת אפשרי, קודם שיאשרו את השתתפותם.

עד לבירורים הללו, מברוק לבני הזוג נתניהו על הרעיון. מבריק. ואיך לא חשבו עליו קודם?

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}