כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

בהלה בנמל התעופה: הבחור עזר לחבריו - ונעצר

בחור ישיבה אמריקאי הגיע לנתב"ג בסוף השבוע שעבר, בדרכו לביתו שבארה"ב - ונעצר ע"י המשטרה • הסיבה: 100 דו"חות תנועה נרשמו על שמו • הבחור שוחרר בערבות

שוטר עם מכמונת מהירות. צילום ארכיון
שוטר עם מכמונת מהירות. צילום ארכיון

בחור ישיבה אמריקאי הלומד בישיבה בירושלים, נעצר בשבוע שעבר בנמל התעופה בן גוריון, בחשד שרשם על שמו למעלה ממאה דו"חות תנועה, שניתנו לבחורי ישיבות חרדים. הבחור שוחרר בערבות כספית גבוהה ונאסר עליו לצאת מהארץ.

כמעט ואין בחור ישיבה שאינו מכיר את שיטת העברת הדו"חות לבחורים המתגוררים בחוץ לארץ.

עבירות שנרשמות על ידי מצלמות אכיפה ניתנים בדרך-כלל למחיקה זאת לאחר העברתן על שמו של תייר מחו"ל בעל רישיון ישראלי או בינלאומי ששהה בעת ביצוע עבירת התנועה במדינה.

במשך חודשים ארוכים, העביר הבחור דו"חות של חברים ישראלים על שמו, בכדי למנוע מהם לשלם את הקנס, וצבר במשך תקופה ארוכה למעלה ממאה דוחות תנועה שנרשמו על שמו.

בסוף השבוע, הגיע הבחור לנמל התעופה בדרכו לטיסה שתיקח אותו לביתו שבארצות הברית, אלא שאז הודיעו לו אנשי משטרת הגבולות כי על שמו הוצא צו איסור יציאה מהארץ בשל הדו"חות שנרשמו על שמו. אם לא די בכך, השוטרים לקחו אותו לחדר צדדי שם הוא נעצר.

ביום שישי האחרון שוחרר הבחור בערבות כספית גבוהה ונאסרה עליו היציאה מהארץ עד להודעה חדשה.

חבריו מספרים ל'בחדרי חרדים' כי קיים חשש שמישהו הלשין על הבחור. "בתקופה האחרונה הוא יצא מספר פעמים ולא נעצר, המעצר הזה מדיף ריח חריף של הלשנה מכוונת", מספר החבר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}