כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

נס בקרית מלאכי: נפלה מקומה 5 ויצאה עם חתך בלבד

תינוקת חרדית נשמטה מידי אביה בשבת ונפלה דרך הפיר, חמש קומות, עד קומת הקרקע • האב פחד לרדת למטה כי היה בטוח שהיא נהרגה, אך הנוכחים נדהמו: הילדה ללא פגע

נס בקרית מלאכי: נפלה מקומה 5 ויצאה עם חתך בלבד
יוסי פורמנסקי

פרמדיק מד"א, שמואל הרטמן, תיאר את הנס שארע בבוקר שבת בנחלת הר חב"ד, כאשר פעוטה בת שנתיים שנפלה מהקומה החמישית לקומת הקרקע בבניין מגורים יצאה עם חתך בלבד, במילים "לראות ולא להאמין".

הפעוטה נפלה מידיו של אביה, כאשר עלה לביתם בקומה החמישית, יחד עם שני ילדיו. היא נפלה דרך הפיר עד ל קומת הקרקע. האב סיפר כי לא היה מסוגל לרדת למטה כדי לראות מה מצבה כיוון שהיה בטוח שהילדה נהרגה. הוא המתין בקומה חמישית עד להגעתם של החובשים.

"הגענו תוך מספר דקות למקום", סיפר הרטמן, "השכנים היו אלה שהזעיקו אותנו, והאב עוד היה בקומה החמישית כשילד אחר בידיו. הבחנו בפעוטה על הרצפה, שהייתה בהכרה מלאה. ערכנו בדיקה כללית מהירה, והבחנו בדימום בראשה".

"החשש שלנו היה כי היא סובלת מפגיעת ראש פנימית", הוא מספר, "הרצנו אותה בניידת טיפול נמרץ לשיבא בתל-השומר, יחד עם האב. בדרך היא הייתה בהכרה מלאה ובכתה – שום דבר לא הצביע על אי-יציבות במצבה. בבית החולים נערך לה מיד צילום CT ראש, והתברר כי אין לה שום פגיעה, למעט חתך בגבה הימנית, וזה היה מקור הדימום. ממש נס".

החובשים סיפרו שהאב היה בהלם מוחלט ולא האמין למתרחש סביבו. רק אחרי הצילום שאישר את מצבה הבריאותי התקין של הילדה, הוא החל לדבר ולספר על הנס שקרה.

התינוקת תישאר להשגחה במחלקה לטיפול נמרץ ילדים עד מחר, על אף שמצבה כרגע מוגדר קל מאוד ואין כלל חשש לחייה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}