כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

טרגדיה באשדוד • חזר מעבודתו, התנגש בעץ - ונהרג

יוסף מזוז, אברך אשדודי, חזר מעבודתו, התנגש בעץ ונפטר בדרכו לבית החולים • אביו, נסע לחופשה בירושלים, שמע את הבשורה המרה מיו"ר 'איחוד הצלה'

זירת התאונה. צילום: יוסי לנדאו
זירת התאונה. צילום: יוסי לנדאו



טרגדיה באשדוד: בשעות הצהריים (ו'), התרחשה תאונת דרכים קשה ברחוב המדע בעיר. הנהג, יוסף מזוז, אברך בן 23, התנגש בעץ, ונלכד ברכב במשך שעה ארוכה.

מתנדבי זק"א, כונני איחוד הצלה וצוות מד"א הגיעו למקום במהירות והגישו סיוע רפואי ראשוני לנפגע. הנהג פונה באמבולנס לבית החולים קפלן ברחובות, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

מתנדב זק"א בעיר, יוסי לנדא, שהיה מראשוני המתנדבים שהגיעו לאירוע מספר ל'בחדרי חרדים' על הרגעים בהם ניסו להציל את האברך הלכוד במכוניתו: "קיבלתי קריאה על תאונת דרכים קשה ברחוב המדע באשדוד. הגעתי למקום וראיתי נהג צעיר שהתנגש עם מכוניתו בעץ, ונפצע במצב קשה.

"במשך חצי שעה ניסינו להחיות אותו, אך הוא סבל מפגיעה רב מערכתית, ונראה היה שכמעט ואין לו סיכוי. צוותי כיבוי שהגיעו למקום פינו חילצו אותו מהרכב, במצב קשה ואמולנס לקח אותו לבית החולים. כבר בדרך הוא נפטר, ובבית החולים קבעו אות מותו".

יוסף מזוז, אברך צעיר בן 23, מתגורר ברחוב דב גור ברובע ו' בעיר, והותיר אחריו אשה ושני ילדים קטנים.

חלק מבני המשפחה קיבלו את הידיעה המרה, ומתקשים לעכל את הטרגדיה. אחד משכניו מספר ל'בחדרי חרדים': "מדובר באברך יקר. ירא שמיים מרבים. היה לו קביעות לשיעורי תורה רבים, והוא לא היה מפספס אף תפילה בבית הכנסת בשכונה. לפרנסתו הוא עבד במוסך בעיר, והיה תמיד עוזר לכולם במאור פנים, בחיוך ובשמחה.

"הוא נהרג בדרכו מהעבודה הביתה. אשתו ושני ילדיו חיכו שיחזור, ואני לא יודע איך תיראה כאן השבת. כולנו בהלם".

אביו, המתגורר אף הוא באשדוד, נסע להתארח בשבת בירושלים, בשכונת נווה יעקב. יו"ר ארגון 'איחוד הצלה' נסע לדירה בו הוא מתארח והודיע לו על הטרגדיה. בשעה זו עושים בני המשפחה את דרכם לבית החולים בכדי לזהות את גופתו.

הלוויתו התקיימה בסמוך לכניסת השבת בעיר אשדוד בהשתתפות מאות בני משפחה, חברים, מכרים ושכנים.

צילום חדשות 24




























תמונות ממסע ההלוויה סמוך לכניסת השבת





























תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}