כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

הרב אבינר תובע: להסיר אתר מחאה נגדו

הרב שלמה אבינר תובע להסיר אתר מחאה שהוקם נגדו ונגד פסיקותיו • הסיבה: האתר הוקם תחת דומיין: אבינר • השם, לדעת הרב, הוא קניינו הפרטי ואסור להשתמש בו

הרב שלמה אבינר. צילום: מכון מאיר
הרב שלמה אבינר. צילום: מכון מאיר

הרב שלמה אבינר פנה, באמצעות עו”ד יחזקאל לוי, בדרישה להסיר את אתר המחאה Aviner.net, המתיימר לחשוף "את כל האמת על הרב אבינר".

האתר, המזוהה עם הרב עידו אלבה, מציג מאמרים ומסמכים כנגד פסקיו ופעילותו של הרב אבינר. בין השאר הוא מציג פסיקה של בית הדין הרבני האיזורי של ירושלים, האוסרת על הרב אבינר לפסוק בנושאי טהרה.

הרב אבינר פנה באמצעות עו”ד יחזקאל לוי, בדרישה להסיר את האתר בטענה, כי הוא מפר את קניינו הרוחני והמסחרי, משום שהדומיין 'אבינר' מהווה לטענתו סימן מסחרי המזוהה עם שמו.

יש לציין, כי אכן לפי עמדת איגוד האינטרנט הישראלי, דומיין המהווה סימן מסחרי, ונמצא בשימוש על-ידי מתחרה או מתחזה, מופקע ומועבר לבעליו, אולם קשה להניח כי כך יהיה גם במקרה זה, כאשר אין מדובר בסימן מסחרי רשום, וכן כיוון שהאתר עצמו לא מתיימר להתחזות לאתר רישמי של הרב אבינר.

הרב עידו אלבה הגיב לבלוג חורים ברשת, כי זו דרישה מצחיקה ומטרידה. לדבריו, הדומיין נבחר לצורך ביקורת, והאתר אינו מתיימר להיות אבינר עצמו.

עו”ד יחזקאל לוי אישר את הפנייה, אך ביקש להימנע מפירסום הדברים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}