כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

כתב אישום נגד מציתי הרכבים בצפת

שני צעירים בני 18 מואשמים כי הבחינו בשעת לילה בכלי רכב עם סממנים ערביים במעונות הסטודנטים בצפת, שפכו דלק - והציתו אותם • פרקליטם: "מכחישים המיוחס להם"

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

פרקליטות מחוז הצפון הגישה הבוקר (ה) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בנצרת נגד שני צעירים מצפת בגין הצתת כלי רכב של סטודנטים ערביים לפני כשבועיים.

השניים, בני 18, נאשמים כי הגיעו למעונות הסטודנטים, הבחינו בכלי רכב של שני סטודנטים ערבים, עטפו את גלגלי הרכב ביריעות בד ספוגות בדלק, הציתו אותן - וברחו מהמקום.

על פי האישום, המניע של הצעירים היה לנקום את רצח בני משפחת פוגל הי"ד ביישוב איתמר. בנוסף, פעלו הצעירים על רקע היחסים העכורים בין ערבים ליהודים בעיר צפת.

בסיום החקירה של מרחב גליל, נעצרו שלושה חשודים שמסרו גרסה ראשונית בה הכחישו כל קשר למעשה, ולאחר מכן שמרו על זכות השתיקה. אולם במשטרה אספו ראיות כנגד שניים מהם ואילו הקטין השלישי שוחרר לביתו ולא יוגש נגדו כתב אישום.

עורך דינם של הנאשמים, רם שחם, אמר בתגובה להגשת כתב האישום כי "מדובר בילדים טובים, נורמטיביים, אין להם עבר פלילי והם באים ממשפחות טובות. התיק מתבסס על ראיות קלושות ונסיבתיות. מרשיי מכחישים את כל המיוחס להם".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}