כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

אלימות בשמעון הצדיק? חברי המועצה מאשימים את העירייה

"ההתקפות נעשות בידי נערים ערביים מבית ספר עבדאללה אבן חוסיין אשר שוכן במבנה שהוקצה ע"י העירייה" • כך קובעים יצחק פינדרוס ויעקב הלפרין במכתב חריף

הותקף בידי פורעים ערביים בשמעון הצדיק. צילום: בחדרי חרדים
הותקף בידי פורעים ערביים בשמעון הצדיק. צילום: בחדרי חרדים

אם לא די היה במשברים הנוכחים בין הנציגים החרדים בעיריית ירושלים מול העירייה והעומד בראשה ניר ברקת - יש סיכוי למשבר חדש בין הצדדים, הפעם ביוזמתם של תושבי שכונת שמעון הצדיק.

כפי שדווח לאחרונה ב'בחדרי חרדים', השכונה סובלת מאלימות פרועה מצד ערביי השכונה. בחודש שעבר התרחשה תקרית אלימה, שהסתיימה בשלום בנס, כאשר מספר נערים זרקו אבנים לעברו של אברך שהגיע להתפלל שחרית של שבת על הציון.

האברך פונה לבית החולים, וטרם החלים עד לרגעים אלו.

סגן ראש העיר, יצחק פינדרוס וחבר המועצה יעקב הלפרין שלחו בימים האחרונים מכתב הנחשף כאן לראשונה, ובו הם זועמים על המצב האלים שנוצר בשכונה.

"כנציגי ציבור אנו רואים בחומרה את ההתקפות החוזרות ונשנות של פורעים ערביים כנגד יהודים", כותבים השניים.

על-פי נוסח המכתב, ניתן להסיק כי חברי המועצה מפנים אצבע מאשימה כלפי העירייה שהקצתה את השטח האחרון בשכונה לערבים, "ההתקפות נעשות בידי נערים ערביים מבית ספר עבדאללה אבן חוסיין אשר שוכן במבנה שהוקצה ע"י העירייה".

במכתב, מעלים השניים מקרים שונים שאירעו בתקופה האחרונה, ובהם גם מקרה תקיפה של הרב יעקב יוסף, הפוקד רבות את הציון.

חברי המועצה מסיימים בדרישה לאכוף את המצב: "אנו קוראים לכל גורמי האכיפה ולעירייה לעשות ככל אשר לאל בידם בכדי להבטיח את ביטחון היהודים בשכונת שמעון הצדיק".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}