כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

שמח בכיכר ספרא • העובדים החרדים זומנו לשימוע

ארבעה עובדי האגף החרדי קיבלו הבוקר מכתב מעיריית י-ם, בו הם מתבקשים להתייצב לשימוע אחרון בטרם הפיטורים • שמחיוף ל'בחדרי חרדים': "נעשה הכל שלא יפוטרו"

כיכר ספרא. צילום: ויקפדיה
כיכר ספרא. צילום: ויקפדיה

עיריית ירושלים שלחה הבוקר (ג) לארבעה עובדים באגף החינוך החרדי מכתב בו הם מתבקשים להתייצב בשבוע הבא לשימוע אחרון בטרם פיטוריהם ממשרותיהם.

כזכור, בשבוע שעבר נקראו במפתיע תשעה עובדים חרדיים באגף החינוך החרדי והתבקשו להשיב לשאלות על שעות הנוכחות שלהם. בין היתר, הציג מנכ"ל העירייה טענות כי העובדים לא נכחו בשעות בהן דיווחו על נוכחותם.

כך, למשל, נשמעה טענה באוזני אחת העובדות, לפיה, בעת שהייתה בחופשת מחלה, יצאה לסידורים באזור הרובע היהודי ואף נצפתה בחנות בגדים בבירה.

אלי שמחיוף, סגן ראש עיריית ירושלים ויו"ר סיעת ש"ס בעירייה, מאשר ל'בחדרי חרדים' כי המכתבים נשלחו הבוקר. "אנחנו בעיצומן של שיחות עם הגורמים הרלוונטיים בעירייה.

"נעשה הכל כדי שהם לא יפוטרו", הוא מבטיח. "מדובר בעובדים שמסרו את נפשם למען ירושלים ותושביה ב-20 השנים האחרונות".

באיזו שיטה יפעלו להעביר את רוע הגזירה? שמחיוף: "אנחנו משתדלים לפעול עם אנשי העירייה בדרכי נועם ולבקש מהם רחמים בשביל אותם עובדים. אנחנו לא נוקטים בגישה של הטלת סנקציות כי העירייה מגובה מבחינה משפטית ויש להם את כל היכולת לעשות את מה שהם רוצים לעשות".

"אנחנו פועלים שזה ייגמר בנזיפה אך לא בפיטורים", הוא מסכם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}