כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

חתונת 'בת ה-13': בני הזוג, משפחת הכלה והרב המקדש - נעלמו • דרמה

חתונת הילדה בת ה-13 ממודיעין עילית ממשיכה להסעיר את הציבור החרדי: בני משפחת הכלה, "הזוג הצעיר" והרב המחתן - נעלמו • החתן בשיחה עם חבריו: לא נישאתי, אני עם הילדה באזור הדרום • דוד הכלה מעיד: ראיתי את הילדה עם כיסוי ראש בירושלים • המשטרה ממשיכה בחקירה

חופה. המעורבים נעלמו • צילום: ישראל ברדוגו
חופה. המעורבים נעלמו • צילום: ישראל ברדוגו

התפתחות בפרשת 'חתונת הצעירים' המסעירה את הציבור החרדי.

כפי שדווחנו כאן, באתר 'בחדרי חרדים', בשבוע שעבר נישאה ילדה בת 13 ממודיעין עלית לבחור בן 16, לאחר שרב המשפחה הורה לחתן את השניים משום שהילדה 'סטתה מהדרך'.

עוד בנושא:
החתונה הצעירה ממשיכה להסעיר: היועמ"ש יחקור
המשטרה חוקרת: איך נישאה ילדה חרדית בת 13?


אבי הכלה נחקר ביממה האחרונה בתחנת בנימין של משטרת ישראל, שם סיפק את גרסתו לחתונה התמוהה והבלתי חוקית, שנערכה בחשאיות רבה בעיר מודיעין עילית.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי משפחת הכלה נמלטה לדרום הארץ, בשל הלחץ הגדול המופעל עליהם מצד רבני העיר מודיעין עילית, וחוקרי המשטרה מקיימים מעקב אחר בני המשפחה בימים האחרונים.

חבריו של ה'אבא' הצעיר בן ה-16 מספרים ל'בחדרי חרדים' על השיחות האחרונות שערכו איתו בשבוע החולף. "הוא טוען שהוא נמצא בביתו ברחובות, אך מעולם הוא לא התחתן", אומר אחד מהם. "למרות הטענה הזאת, הוא אומר שהוא והילדה בת ה-13 נמצאים ביחד, זה נשמע ממש הזוי".

אחד מחבריו סיפר, כי בשיחה שקיים עם דוד הכלה, התברר כי ראה את הילדה מסתובבת עם כיסוי ראש בשכונת גאולה בירושלים.

"הוא המשיך להתעקש שהם לא נשואים והם חיים ביחד למרות זאת". לטענת החבר, החתן בטוח כי לשיחות הטלפון שלו מאזינים חוקרי המשטרה ולכן הוא ממשיך לדבוק בגירסה לפיה לא התחתן.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי אביה של הכלה, שהחליט על נישואי בתו לאחר המלצת הרב אמציה יעקובזון, שגם חיתן את בני הזוג, בא אל בתו, שרצתה לנתק את הקשר עם בני משפחתה, ואמר לה: "התגלה אליי בחלום שמואל הנביא ואמר לי שאם תנתקי את הקשר איתנו אז חייך יסתיימו בדרכים רעות".

על פי העדויות שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי אח הכלה התחתן אף הוא בגיל מוקדם יחסית, עוד בטרם מלאו לו 18. החתן הטרי והצעיר סיפר גם, כי הוא מכיר את הרב יעקובזון עוד זמן רב לפני טקס הנישואין, שלטענתו לא התקיים מעולם.

בתוך כך, במשך יומיים לא עונה הרב לטלפון בביתו, דבר המעורר חשד כי גם הוא נמלט למקום בלתי ידוע.

מקורב למשפחה סיפר, כי החתן אינו בחור ישיבה נורמטיבי. "הוא איים על עיתונאים שיגיש נגדם תביעה על פרסום דברים שקריים נגדו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}