כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

על כוונת הסוכנות הפלסטינית: 'בחדרי חרדים'

מאמר שפורסם ב'בחדרי חרדים' בעקבות הטבח האכזרי באיתמר, צוטט בסוכנות הידיעות הפלסטינית כ'מאמר הסתה' • הכותב, הרב דוב פוברסקי, הוכתר "רב קיצוני ומסית"

הרב דוב פוברסקי במפגש הידברות. צילום ארכיון
הרב דוב פוברסקי במפגש הידברות. צילום ארכיון



סוכנות הידיעות הפלסטינית 'וואפא' מאשימה את אתר 'בחדרי חרדים' כמטיף להסתה נגד הרוצחים הפלסטינים הארורים.

בכתבה מפורטת שפורסמה באתר סוכנות הידיעות, הובאו עשרות מאמרים ממקורות שונים בתקשורת הישראלית, שקראו לכאורה לנקמה הולמת לאחר הטבח המחריד באיתמר.

אחד המאמרים המצוטטים בידיעה הוא זה של הרב דוב פוברסקי, מנהל אתר 'בחדרי חרדים', שנכתב מלב שותת דם, שעות אחדות לאחר הפיגוע.

עוד בנושא:

הטבח באיתמר • מהי התשובה היהודית לרצח של תינוק? • טורו של הרב פוברסקי

לשירותכם, אנו מגישים את הקטע הרלוונטי ממאמרו של דוב פוברסקי: "אחד מחברי המערכת אומר: צריך להרוס להם את הכפר. אם יהיו 1000 הרוגים על כל הרוג שלנו, הם יחשבו טוב-טוב בפעם הבאה שייצאו לבצע מעשי טרור בילדים. מי שמסוגל לרצוח ילד קטן בשנתו, מי שמעז להרים סכין על פעוטה בת שלושה חודשים ולשסף את גרונה, אין לו ולמשפחתו זכות קיום. אלה חיות אדם. אנשים שמבינים רק את כוחו של הסכין.

"אולי הוא צודק, הרהרתי ביני לבין עצמי. כולנו זוכרים את מופעי האימים של אריק שרון, כשהיה יוצא לעזה ומשטח בתים שלא נראו לו כעומדים בתו תקן צבאי. העזתים למדו מהר מאוד כי דם יהודי אינו הפקר. הטבח ביהודים נפסק לזמן מה.

"לצערנו, הימים ההם - היו ואינם".

ללמוד את השיטה

בתגובה, מכתירה הסוכנות את המאמר 'מאמר הסתה' ואת כותבו, דוב פוברסקי, 'הרב הקיצוני והמסית'.

אתר סוכנות הידיעות, שתוכניו מתורגמים לאנגלית, לא מתורגם לפלסטינים דווקא, אלא הוקם במטרה להשפיע על דעת קהל העולמית בסכסוך הישראלי-פלסטיני המתמשך.

הערה בשולי הדברים: אולי כדאי לנו, הציבור החרדי הסובל מהסתה מתמשכת, ללמוד מהשיטה 'שלהם' ולעקוב אחר כל פרסום בגנות הציבור החרדי. גם אם זה ישפיע על דעת הקהל בקרב אדם אחד - והיה זה שכרנו.

קישורים:
הכתבה באתר סוכנות הידיעות
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}