כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

תופעה חדשה? גלוחי הראש של 'כהנא חי'

העיתון 'מעריב': צעירים המזוהים עם תורת הרב כהנא החלו לאחרונה להקצין את עמדותיהם, ולגלח את ראשם • צעיר שאינו חובש כיפה, עיצב חלק משערו בצורה של כיפה

צילום: 'מעריב'
צילום: 'מעריב'

העיתון 'מעריב' כותב הבוקר (א), כי עשרות צעירים המזוהים עם תורת הרב מאיר כהנא החלו לאחרונה להקצין את עמדותיהם, לגלח את ראשם ולקיים אירועים קיצוניים. אחרי הפיגוע בבנייני האומה בירושלים הם תקפו, לטענת העיתון, מספר ערבים במקום.

זמן קצר לאחר הפיגוע בירושלים הגיעו אל זירת הפיגוע מול בניני האומה מספר חברי 'כהנא חי' והחלו לאגד סביבם חלק מהסקרנים, חלקם חרדים. הם פתחו בקריאות נגד הערבים וארגוני השמאל.

אחד מהם גילח את רוב ראשו, ומאחור השאיר שיער בצורת סמל המנורה הבית"רי. במקום פאות נכתב בשיער "בית"ר" מצד אחד ו"י-ם" מצד שני. הוא לובש חולצה צהובה עם דיוקנו של הרב כהנא ותחתיו כתוב "כהנא צדק" ו"ממשיכים בדרכו"

הצעיר לא חובש כיפה, אך חלק משערו עוצב בצורה של כיפה.

"צריך שיהיה גירוש ערבים בכל ארץ ישראל, שתהיה ארץ קדושה כמו פעם, שיהיה רק עם ישראל חי", אמר ל'מעריב'. "שלא יהיו פה ערבים. שיהיו רק יהודים ימניים ויהיה בסדר. היום נבקש מאלוקים שיעשה כל מה שאנחנו לא יכולים, כי יש חוק ואנחנו לא יכולים לעשות את זה בידיים שלנו. נמשיך ללכת בדרכו של הרב כהנא".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}