כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

פחד באשדוד: מחר ובשישי אין לימודים

העירייה הודיעה על ביטול הלימודים בימים ה ו-ו' • תלמידים הלומדים בקראוונים נשלחו לבתיהם • בבעלזא ובגרודנא לומדים כרגיל • הורה: איך אני יכול לשלוח את הבן שלי לת"ת בקראוון?

תחנת אוטובוס שנפגעה מטיל גראד באשדוד. צילום: ארכיון
תחנת אוטובוס שנפגעה מטיל גראד באשדוד. צילום: ארכיון



ועדת מל"ח (משק לשעת חירום) של עיריית אשדוד החליטה היום בצהרים על ביטול הלימודים בעיר ביום חמישי ויום שישי, עד להערכת המצב הבטחוני במוצאי השבת הקרובה.

אריה מימון, ראש מינהל החינוך בעיריית אשדוד, שלח מכתב לכל מוסדות החינוך בעיר, כי החל ממחר ועד למוצאי שבת לא יתקיימו לימודים בכל מערכות החינוך בעיר.

במבצע עופרת יצוקה, כאשר החמאס המטיר טילי גראד על אשדוד, נפגעו שני גני ילדים בעיר. אחד בסיטי ואחד ברובע ג'. הגנים לא היו מאוכלסים ונמנע אסון כבד.

תלמידי ת"ת חזון מאיר ואורות התורה, השוהים בקרוואנים, נשלחו כבר היום לביתם, וכן תלמודי תורה הלומדים בקרוואנים. ת"ת בעלזא, למרות שחלקו ממוקם בקראוונים, ממשיכים היום ללמוד כרגיל על פי הוראת האדמו"ר מבעלזא. בישיבת גרודנא לומדים כרגיל.

הורים מודאגים פנו למערכת 'בחדרי חרדים' והביעו את דאגתם מההסלמה באיזור הדרום. מוישי, תושב העיר, אמר בשיחה: "איך אני יכול לשלוח את הבן שלי לתלמוד תורה השוכן בקראוון בזמן שטילי גראד מאיימים על העיר? שני הילדים שלי בקושי ישנו הלילה לאחר שהתעוררו מהאזעקה שנשמעה בחצות הלילה".

אמש סמוך לחצות התקבלה התרעה על שיגור טיל גראד לעבר העיר אשדוד. לאחר זמן קצר, נשמע פיצוץ מחוץ לעיר. רקטת גראד נחתה בשטח פתוח דרומית לעיר. פיצוץ נוסף נשמע באיזור כרמיה. בשתי הנפילות לא דווח על נפגעים.

כשעה לאחר הירי לעבר אשדוד כלי טיס של חיל-האוויר תקפו מחבל בצפון רצועת עזה, במרחב ממנו בוצע ירי גראד לכיוון העיר אשדוד. זוהתה פגיעה. הפלסטינים דיווחו על מחבל מ"פלוגות אל-קודס", הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי שנהרג, ושלושה נוספים שנפצעו.

אתמול בערב שוגרה רקטת גראד מצפון רצועת עזה לכיוון אשקלון ונפלה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון.

הג'יהאד האיסלאמי הזהיר הבוקר כי ישגר טילים אל עוד ערים בעומק ישראל. הארגון נטל אחריות לירי רקטות הגראד לבאר שבע מהבוקר ולאשדוד הלילה.

בתום דיון שהתקיים הערב בעיריית באר שבע, הוחלט שהלימודים בכל מוסדות החינוך, כולל החינוך המיוחד, לא יתקיימו מחר. בנוגע לחידוש הלימודים ביום ו', ההחלטה תתקבל מחר וזאת בהתאם להתפתחויות.



עודכן בשעה 22:09


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}