כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

התגובה הישראלית: חיסול מחבל בעזה

כלי טיס של חיל-האוויר תקף מטרות בצפון רצועת עזה, במרחב ממנו בוצע ירי גראד לכיוון העיר אשדוד • פיקוד העורף מזכיר: עם הישמע צפירה יש להישאר במרחבים המוגנים ל-10 דקות

הפצצה צה"לית. צילום: פלאש 90
הפצצה צה"לית. צילום: פלאש 90

כלי טיס של חיל-האוויר תקף הלילה (ד') מחבל בצפון רצועת עזה, במרחב ממנו בוצע ירי גראד לכיוון העיר אשדוד. התקיפה מהווה תגובה לירי של שני טילי גראד אל עבר העיר אשדוד, אירוע שלא נרשם מאז תום מבצע "עופרת יצוקה".

הבוקר נמשכה פעילות הטרור של חמאס, כשטיל גראד פגע בעיר באר שבע סמוך לשעה 05:30. הטיל פגע בשכונת מגורים וגרמה לנזק לתשתיות ולבניין מגורים. אדם אחד נפצע באורח קל מרסיסים והוא פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים "סורוקה" בעיר. ארבעה בני אדם נוספים הגיעו לבית החולים לאחר שלקו בהלם.

מוקדם יותר הבוקר שוגרו שבע פצצות מרגמה לעבר שטחי המועצה האיזורית אשכול, ונחתו בשטחים פתוחים, לא דווח על נזק או נפגעים. פלוגות "נאצר צאלח א דין", הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית, קיבלה את האחראיות לירי.

בצל האזעקות בוצע שוד בעיר באר שבע, כאשר במהלך אזעקת צבע אדם שנשמעה בעיר נכנס אלמוני לסניף הדואר ברחוב הפלמ"ח, שדד סכום כסף מהקופה ונמלט מהמקום. משטרת באר שבע פתחה בחקירה.

אמש תקף טיס של חיל האוויר חוליית מחבלים בצפון רצועת עזה שעסקה בהכנות לירי-תלול מסלול לעבר שטח מדינת ישראל. זוהתה פגיעה. יצוין כי מדובר באותה חוליה ששיגרה רקטת גראד לעבר באר-שבע בחודש שעבר.

בשל העלייה המסתמנת בשיגורי הרקטות מכיוון הרצועה לשטח ישראל, בצה"ל מבקשים מהתושבים המתגוררים באזור אשדוד, כמו גם מתושבים המתגוררים באזור רצועת עזה - להישאר במרחבים המוגנים למשך כ-10 דקות מעת הישמע צפירה עולה ויורדת.

צה"ל ימשיך ויגיב בנחרצות לכל ירי או פעילות טרור מרצועת עזה ולא ישלים עם כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל. אנו מציעים לחמ
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}