כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

טרגדיה בכביש 444: משפחת קופמן מאלעד נפצעה קשה • בן 10 פצוע אנוש

תאונת דרכים קשה בכניסה לבית נחמיה: רכב בו נסעה משפחת קופמן מאלעד, בדרכה לחגוג פורים בירושלים, התנגש במשאית • בן 10 נפצע אנוש • בני 6 ובת 3 - נפצעו קשה • האם נפגעה בינוני • "שלפנו הילדים מהתחפושות כדי לטפל בהם" • דיווח מזירת התאונה ומבית החולים

המכונית לאחר התאונה. צילום: hnn.co.il
המכונית לאחר התאונה. צילום: hnn.co.il



בכביש 444, בכניסה למושב בית נחמיה אירעה היום (ב) אחרי הצהריים תאונת-דרכים קשה, כאשר רכב בו נסעו בני משפחת קופמן מרחוב המאירי 2 ביישוב החרדי אלעד, שהיו בדרכם לחגוג את חג הפורים בירושלים, התנגש במשאית.

ילד בן 10 מבני המשפחה נפצע באורח אנוש. שני ילדים כבני 6 וילדה כבת 3 - נפצעו קשה. האימא נפגעה באורח בינוני.

כתב 'בחדרי חרדים מדווח, כי הפצועים טופלו על ידי צוותי 'איחוד הצלה' ופונו לבית החולים 'תל השומר'.

איציק נויגרשל, כונן 'איחוד הצלה' בבני-ברק, שהגיע לזירת האירוע, משחזר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את המאורעות הקשים: "הגענו למקום וראינו את הילדים ואת האמא שרועים על הכביש. מסיבה שעדיין אינה ברורה רכב פרטי התנגש בתוך משאית.

"היו בתוך הרכב אם וחמשת ילדיה, שכנראה היו בדרכם לירושלים לחגוג את הפורים עם המשפחה המורחבת, והחגיגה הזאת כנראה כבר לא תתקיים. לפי מה שראינו, זאת תאונה קשה מאוד.

"היינו צריכים לקחת את הילדים ולהוציא אותם מהתחפושות, לתת להם מענה רפואי כשהם שרועים בתוך שלוליות בדם. האמא הייתה שרועה במרכז הכביש וצעקה לעברנו: 'אל תטפלו בי תטפלו קודם בילדים".

הוא מספר עוד, כי הם מצאו את בני המשפחה שרועים במרכז הכביש, ואת התינוק בתוך כסא הבטיחות. "למרות הפציעה הקשה של האמא, היא הצליחה להוציא את הילדים מהרכב אל הכביש. התינוק נשאר ברכב ואנחנו הוצאנו אותו.

"אחד מהילדים, בן 10, פונה לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. שאר הילדים פונו עם שברים קשים, פגיעות ראש ופגיעות בעמוד השדרה. מדממים כולם".

בן ה-10 הוכנס לניתוח חירום

אחד הנוכחים בבית החולים תל-השומר, שם אושפזו בני משפחת קאופמן שנפגעו בתאונה הקשה, מספר ל'בחדרי חרדים', כי הילד בן ה-10 נכנס לפני דקות אחדות לחדר הניתוח, שם ינותח ניתוח חירום.

"שאר בני המשפחה מטופלים על-ידי הצוות הרפואי", הוא אומר. "האבא הגיע לכאן היישר מביתו באלעד. הוא לא נסע איתם לירושלים, כי הוא נמצא בשנת אבל. גם דוד המשפחה נמצא כאן".

"האמא כל הזמן שואלת מה קורה עם הילדים. לא מספיקה לדאוג להם, למרות הפציעה הקשה שלה".

אם המשפחה היא הגרפיקאית הראשית של עיתון 'יום ליום'.

שמות בני המשפחה לתפילה:

בנימין בן ברוריה
ישי בן ברוריה
אביטל בת ברוריה
נועה בת ברוריה
יעל בת ברוריה
ברוריה בת רחל
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}