ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

פחות מיממה לאחר פרסום התיעוד: אח ואחות החזירו את השעונים הגנובים

פחות מיממה לאחר פרסום התיעוד, בו נראים גבר ואישה דתיים גונבים שעונים מחנות שעונים 'מומנט' בשכונת גאולה בירושלים - הבוקר החזירו השניים את הגניבה • עובדת בחנות ל'בחדרי': "מדובר באח ואחות. הם הגיעו עם אמם והתנצלו על הגניבה"

מתוך תיעוד הגניבה ממצלמות האבטחה
מתוך תיעוד הגניבה ממצלמות האבטחה

 


פחות מיממה לאחר פרסום התיעוד בו נראים גבר ואישה דתיים גונבים שעונים, מחנות שעונים 'מומנט' ברח' עמוס בשכונת גאולה בירושלים - הבוקר (ד') החזירו השניים את הגניבה.

"הבוקר הגיעו השניים שתועדו גונבים. התברר שמדובר באח ואחות. הם הגיעו עם האמא שלהם, והחזירו את שלושת השעונים שהם גנבו לפני מספר ימים", מספרת מ' עובדת בחנות השעונים 'מומנט' בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

מ' חושפת, כי גם בעבר האח והאחות גנבו 2 שעונים יוקרתיים, והבוקר הם החזירו גם אותם, "שווי כולל של שני הגניבות 20 אלף ש"ח".

לסיום אומרת מ' ל'בחדרי חרדים': "השניים התנצלו בפנינו על הגניבה - אנחנו מצידנו קיבלנו את ההתנצלות, ומקווים שמקרה מסוג זה לא יקרה שוב. פרסמנו את התיעוד, למטרה אחת - שהשניים יחזירו את הגניבה, ואכן הם החזירו. אין לנו עניין בשיימינג. כל חנויות התכשיטים בגואלה עמדו הבוקר על הרגליים האחוריות, בעקבות הגניבה, ועקבו אחר כל אחד שנכנס לחנות".

מומנט גניבה שעונים מצלמת אבטחה אח ואחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}