כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

הקרן לעסקים קטנים מרחיבה את פעילותה בציבור החרדי

הקרן לעסקים קטנים שתף פעולה גם עם בנק פאג"י במטרה להמיק המודעות והסיוע לחרדים המעוניינים להקים עסק ולהסתייע בשירותי הקרן

החשב הכללי במשרד האוצר והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד התמ"ת, חתמו על הסכם הצטרפות לקרן לעסקים קטנים בשיתוף פעולה עם בנק פאג"י, בכך יצטרף פאג"י לבנק אוצר החייל, הבנק הבינלאומי ובנק מרכנתיל דיסקונט, הפועלים כיום בשיתוף פעולה עם הקרן.

הקרן לעסקים קטנים עוסקת בסיוע ובמתן הלוואות לצורך הקמת עסק וביסוסו, בשיתוף פעולה מול הבנקים השונים להבטחת ההלוואה, ובכדי לאפשר תנאים נוחים ככל האפשר.

צירוף הבנק לקרן נעשה בעקבות בחינה שערכה וועדת ההיגוי של הקרן, בה עלה כי היקף ההלוואות בשנת 2010 לאוכלוסיה מהמגזר החרדי, נמוך באופן משמעותי מחלקם היחסי במגזר העסקי.

לדברי הסוכנות והחשב הכללי הצטרפות בנק פאג"י מהווה חלק משורת צעדים משמעותיים שנועדו בכדי להגביר את נגישות הקרן למגזר החרדי. בנוסף לזאת הגבירה המדינה את שיתוף הפעולה עם בנק מרכנתיל דיסקונט וערכה בשיתוף עם הבנק פעולות שיווק בסניפים הרלוונטיים למגזר החרדי. כמו כן הנחתה וועדת ההיגוי את הגוף המתאם והבנקים הפועלים בקרן, לבצע מספר התאמות על מנת להגדיל את אחוז העסקים החרדים מקבלי ההלוואות מכלל ההלוואות אשר ניתנות בקרן.

שר האוצר יובל שטייניץ ציין כי "ההסכם עם בנק פאג"י מהווה פריצת דרך שכן הוא מגדיל ומעמיק את נגישות הסיוע שלנו לעסקים שזקוקים לו, והוא צעד נוסף לסיוע השתלבות החרדים בכלכלה ובתעסוקה במשק", שר התמ"ת שלום שמחון, אמר כי "הסיוע במתן אשראי ייתן דחיפה משמעותית לפיתוח היזמות במגזר החרדי, ויעודד פתיחת עסקים קטנים וכן שילוב מוגבר בכוח העבודה".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}