כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

מתנת בר מצוה: עוד 4 שנים ל'קול חי'

בשנת השידור ה-13, החליטה ועדת הרדיו של מועצת הרשות השניה להאריך את הזיכיון של רדיו 'קול חי' ב-4 שנים נוספות • המנכ"ל: "מודים על האמון"

שידור ברדיו קול חי. צילום ארכיון
שידור ברדיו קול חי. צילום ארכיון

ועדת הרדיו של מועצת הרשות השנייה אישרה ביום שני האחרון את המלצת מועצת הרשות להאריך את זיכיון רדיו "קול חי" ל- 4 שנים נוספות.

הוועדה בראשותו של יוסי אליטוב, יחד עם יו"ר המועצה, ד"ר אילן אבישר, מנכ"ל הרשות, מנשה סמירה, וסמנכ"ל הרדיו, עידית צ'רנוביץ, החליטה להמליץ על הארכה נוספת, שלישית במספר, של תקופת הזיכיון של התחנה ל- 4 שנים נוספות, וזאת לאחר שהונחו בפניה המלצות הדרג המקצועי ברשות בכתב ובעל פה.

נציגי התחנה, עידו ליבוביץ, מנכ"ל התחנה, וינקי פלאי, מנהל התוכניות של התחנה, הוזמנו לשימוע בפני הוועדה בטרם זו קיבלה החלטה בנושא.

מנכ"ל רדיו 'קול חי', עידו ליבוביץ אומר בעקבות המלצת רשות השנייה כי "אנו מודים על האמון וגאים להמשיך להיות תחנת הבית של המגזר החרדי והדתי על כל גווניו. רדיו 'קול חי' ממשיך בעקביות לגדול ברמת החשיפה ובאחוזי האזנה במגזר החרדי והדתי. נמשיך לשרת בנאמנות את קהל מאזיננו באופן מקצועי וענייני תוך הקפדה על רמת תכנים איכותית ואטרקטיבית".

בניגוד לירידות באחוזי ההאזנה שרשמו רוב תחנות הרדיו האזוריות, רדיו 'קול חי' ממשיך להוביל בציבור החרדי-דתי עם עלייה של 7% באחוזי האזנה לפי סקר TGI יולי- דצמבר 2010. בתקופת יולי- דצמבר 2010 נרשמו 5.9% האזנה לרדיו קול חי לעומת 5.5% בסקר הקודם. בנוסף, בקבוצת הגיל 18-44 נרשמה עלייה של כ-4% עם נתוני האזנה של 7.8% לעומת 7.5% בחציון הראשון של השנה.

רדיו קול חי משדר מזה שלוש עשרה שנים ברציפות. התחנה משדרת 24 שעות ביממה - פרט לשבתות וחגים (במסגרת זיכיון הרשות השנייה לרדיו וטלוויזיה) חדשות כלליות וחדשות מגזריות, יומנים ואקטואליה, יומני כלכלה ופוליטיקה, שיעורים תורניים, שאלות ותשובות עם רבנים ופוסקים, הפקות מקוריות, תוכניות מיוחדות לחגים ובמועדים יהודיים, תוכניות לנשים ולמשפחה, משחקי רדיו, תוכניות לילדים, מוזיקה יהודית וחסידית, שיחות עם מאזינים ושידורים חיים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}