כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

חרדים בניו יורק דואגים: אין מטרנה לילדים

מלאי מדולדל של 'מטרנה', המיובא מישראל ופופולארי בקרב משפחות חרדיות בניו-יורק, מדאיג תושבים בעיר • "הילד התרגל למוצר וכעת קשה להרגיל אותו לצרוך אחר"

חרדים בניו יורק דואגים: אין מטרנה לילדים

החנויות לממכר מזון כשר בניו יורק עומדות בימים האחרונים בפני בעיה קשה: מלאי מדולדל של מזון כשר לתינוקות, המיובא מישראל והפופולארי במיוחד בקרב משפחות חרדיות בעיר.

"אני מקבל לפחות עשר שיחות ביום לשאול אם הגיעה מטרנה", אומר ירמיהו פריד, מנהל 'סופר מרקט' בשכונת קראון הייטס ל'בחדרי חרדים'. "זה עצוב כי יש ביקוש עצום ואין לנו מה לתת. אנשים לוקחים מהמדף כל מה שיש, כדי שלתינוקות יהיה מה לאכול".

אמנם קיימות חלופות רבות ופתרונות של מזון כשר לתינוקות, אך המשפחות בניו יורק מעדיפות לסמוך על מוצרי המזון המגיעים מישראל ונחשבים לאמינים יותר.

"אנחנו מקפידים מאוד על חלב ישראל וסומכים על הכשרות של מוצרי המזון לתינוקות המגיעים מהארץ", אומר אחד התושבים, "במיוחד שמדובר במזון לתינוקות".

אחת מתושבות הריכוזים החרדיים בניו יורק אומרת, כי היא מקפידה להשתמש במטרנה עבור בתה, אך כעת אין לה ברירה אלא להשתמש בתחליפים אחרים. "הילד שלי כבר התרגל למוצר מסוים וכעת ממש קשה להרגיל אותו לצרוך אוכל אחר", היא אומרת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}