כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

חשד ב'חברא קדישא': כת השטן הציתה רכב • תמונות

בתקופה האחרונה מסתגלים תושבי בית שמש למציאות חיים עגמומית: גל הצתות רכב ברחבי העיר • רכב ה'חברא קדישא' עלה בלהבות, והמנהל חושד: המציתים קשורים לכת השטן

חשד ב'חברא קדישא': כת השטן הציתה רכב • תמונות

בשבועות האחרונים, נאלצים תושבי בית שמש להסתגל למציאות חדשה ומפחידה. מידי לילה עוברים אלמונים בשכונות העיר ומציתים רכבים ללא כל סיבה הנראית לעין.

התושבים המפוחדים החלו להחנות את מכוניותיהם במקומות מוארים בכדי למנוע את השריפה הצפויה. החשד כי מדובר בשריפות על רקע לאומני, לא מרגיעות את התושבים הלחוצים גם כך.

בליל שבת האחרון הופתעו התושבים לגלות כי האלמונים לא בוחלים בשום סוג רכב, וגם רכבים המשמשים לצורכי קדושה, אינם חסינים בפני הגפרורים הבוערים. וכך, רכב החברה קדישא המשמש לפינוי ולקבורת מתים בעיר עלה בלהבות בליל שבת האחרון.

כתוצאה מהשריפה דברים וחפצי קודש שהיו ברכב - בניהם גם כתבי קודש המשמשים את נציגי החברה קדישא בשעת הקבורה - עלו באש ונשרפו כליל. הנזקים מוערכים במאות אלפי שקלים.

ישי מורי, מנהל החברה קדישא בבית שמש אומר ל'בחדרי חרדים': "אין לנו מושג מי אחראי למקרה הזה. אני רק מקווה מאד שאלו לא 'כת השטן' שהייתה עושה לנו ונדליזם בבית העלמין ונמצאה אחראית להצתות שונות שקשורות אל החברה קדישא.

"המשטרה חוקרת את המקרה", אומר מורי. "אני מאמין שייתפסו אותם אלו האחראים לחילול ה' גדול שנוצר. ועוד יותר מכך, אני מאמין שבורא עולם לא סולח על דבר כזה".



















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}