כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

לא מופתעים • חסידי הרב בן ארצי: "נבואתו התממשה"

הרב ניר בן ארצי צפה כי אסונות טבע יפקדו מדינות רבות בעולם • לאחר הצונאמי, אומרים תלמידיו ל'בחדרי חרדים': "נראה מי ילגלג עכשיו" • ויש גם תחזית לעתיד

לא מופתעים • חסידי הרב בן ארצי: "נבואתו התממשה"
משה ויסברג

העולם כולו עוקב בחרדה אחר המתרחש ביפן, ומתקשה לעכל את התמונות הקשות מנשוא. עד כה דיווחו השלטונות היפניים על עשרות הרוגים, אך ההערכה היא שהנזקים גדולים בהרבה, ומאות נסחפו מתחת להריסות שנגרמו בשל הצונאמי שפקד את המדינה.

אלא שקבוצה אחת בארץ ישראל לא הייתה מופתעת כלל ועיקר מגלי הצונאמי האדירים. מבחינת אותה קבוצה – תלמידיו של הרב ניר בן ארצי – זה רק עוד מנבואותיו של הרב שלהם, שאמר כבר לפני למעלה מחודש, שהעולם עומד לפני גל של רעידות אדמה והפיכות בעולם הערבי.

עוד בנושא:
"מדינות שלמות ייעלמו" • הרב ניר בן ארצי חוזה
צונאמי אדיר ביפן: עשרות הרוגים והרס רב • וידאו
קהיר מדממת • יריות והרוגים בכיכר תחריר
קאדפי ממשיך לרסס: עשרות הרוגים ברחובות הערים
ניו זילנד: זוהתה גופת הישראלי

כזכור, לפני חודש וחצי, התנבא הרב בדרשתו השבועית במושב תלמים בו הוא מתגורר, כי ארץ ישראל הוא המקום היחיד שיישאר בטוח. "חוץ לארץ הפך למקום סכנה. ריבונו של עולם מגביר את השטפונות", אמר הרב. "את הרוחות, את האש ואת רעידות האדמה. פעם נותן שיטפונות קשים ופעם עושה רעידות אדמה. השיטפונות מתגברים באוסטרליה. יהיו עוד מדינות שיהיו להם שיטפונות והן ייעלמו מן העולם", אמר אז הרב.

הרב גם דיבר על 'מגדל בבל' מודרני: "במטוסים ובטיסות יש שיבושים, סיבוכים ובלבולים. הרבה מהמכ"מים, הרדארים והלווינים ישתבשו. המדינות יאכלו אחת את השנייה".

הבוקר (ו') שוחח אחד מתלמידיו עם 'בחדרי חרדים': "רואים בחוש איך נבואות הרב מתממשות אחד לאחד. זה התחיל עם גלי המהומות בעולם הערבי, שקרסו כמו מגדל קלפים. לפני חודש וחצי אף אחד לא האמין שמדינות בהם שולטים דיקטטורים שנים רבות, יהיו הפיכות ומהומות. אבל הרב אמר: 'חכו ותראו'. וכנגד כל הסיכויים, זה מה שקרה.

"מי שעוקב אחר המתרחש בעולם ורואה את רעידת האדמה בניו זילנד והשיטפונות ביפן, מבין היום על מה הרב דיבר כבר לפני חודש וחצי. הרבה אנשים לגלגו על דבריו, אבל את ההוכחות מקבלים כולם בשידור חי".

ומה נבואותיו לעתיד? "הרב משיך לומר כל הזמן שאסונות הטבע יתגברו, הכלכלות יקרסו, והמקום היחיד שכדאי להיות בו זה ארץ ישראל. גם הכלכלה הישראלית תמשיך לצמוח עד בלי די, והמקום שהכי טוב להשקיע בו זה נדל"ן בארץ ישראל. הוא רק יילך ויעלה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}