כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

יצחק אריאל: "אני חי בפחד מוות אני לא יודע אם אקום בבוקר" • צפו והזדזעו

"כדאי לך לרדת מהארץ, למה החברה פה מחוממים. הולכת להיות פה אש" • המאבק האלים נגד יצחק אריאל מהיישוב הדרומי תפרח עולה מדרגה • בראיון לערוץ 2 הוא מספר על האימה והפחד השוררים ביישוב והאיומים המפורשים על חייו • וגם: הההקלטות המצמררות של בני הישיבה המקומית • וידאו

יצחק אריאל. צילום מסך: ערוץ 2
יצחק אריאל. צילום מסך: ערוץ 2

"אני חי היום בפחד מוות", כך אומר היום (ב') יצחק אריאל מהיישוב תפרח, לערוץ 2.

כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', נערך מסע אלים וחסר עכבות נגד אריאלי משום שהציג את מועמדותו לוועד היישוב תפרח בניגוד לדעת ראש הישיבה המקומית הגר"א פילץ.

לפני יומיים הגיעה האלימות נגדו לשיאה כאשר אלמונים הגיעו אל ביתו, התגנבו לחצר ביתו והציתו את רכבו, וזרקו בקבוק תבערה לכיוון ביתו.

למרות החשש הגדול, החליט אריאל לחשוף את סיפורו למצלמות ערוץ 2. זאת לטענתו, כדי להגן בכך על חייו ולהפסיק את האלימות הקשה המופעלת נגדו.

"אני חי בפחד מוות", אומר אריאל, "אחרי שמאיימים ומבצעים, אתה נמצא פה כל לילה ואתה לא יודע אם אתה קם בבוקר".

במהלך הכתבה נשמעו הקלטות בהם אנשי הישיבה לפי החשד, מאיימים על אריאל: "פעם אחת, פעם אחת שהמשפחה שלך מתקרבת לישיבת תפרח, למושב תפרח בכלל ולישיבה בפרט, דמו שלך, ושל המשפחה שלך בראשם".

"זה לא חרדים", קובע אריאל. "זה מחופש לחרדים. זה גם לא אנשים, אלו חיות טרף".

אחד מתלמידי הישיבה התראיין אף הוא והסביר מדוע לדעתו מוצדקת האלימות הבוטה נגד האיש: "הבן אדם הלך ומרד כאן ברבנים, וזה דבר שלא קרה כאן מאז ומעולם. בוא נגיד, ראש הישיבה שלנו אמר שיש איסור מהתורה לדבר איתו סתם".

הקלטה נוספת ומצמררת של איומים מצד אלמונים, הובאה בכתבה: "כדאי לך לרדת מהארץ", אומר האלמוני בקלטת, "למה החברה פה מחוממים. הולכת להיות פה אש. אני אומר לך כלה באוטו וכלה בחנויות. אני אומר לך, איציק, חבל באמת חבל".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 151 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}