כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

המתפלל שהותקף 'בשמעון הצדיק': "נקמה לא תעזור"

מרדכי מזרחי, שהותקף באכזריות בידי פורעים ערבים בציון שמעון הצדיק, בראיון מיוחד עם 'בחדרי חרדים': "אני רק מבקש שתהיה שמירה במקום הקדוש הזה" • ואיך הוא מרגיש?

מזרחי לאחר התקיפה. צילום: בחדרי חרדים
מזרחי לאחר התקיפה. צילום: בחדרי חרדים



מרדכי מזרחי, תושב שכונת שמואל הנביא בירושלים, מתקשה לעכל את מה שעבר עליו בבוקר יום השבת, כאשר הגיע להתפלל כמנהגו בקבר שמעון הצדיק - ונפצע מאבנים שיידו לעברו צעירים ערבים.

עוד בנושא:

תיעוד מזעזע • כך פצעו ערבים מתפלל חרדי

כמעט שלושה ימים חלפו מאז התקיפה. מזרחי שוכב בביתו תחת השגחה רפואית ונאלץ ליטול 4 כדורים רפואיים שונים ביום.

"אני בעל משפחה ויש לי קוצב לב", הוא מספר בראיון מיוחד ל'בחדרי חרדים'. "שומרים עליי כל לילה כדי לראות שאני בסדר. נקמה לא תעזור לעולם, אבל חייבים לתקן את הליקויים. אני רק מבקש ורוצה שתהיה שמירה במקום הקדוש הזה, לא מעבר לזה".

רגעי האימה

"אנחנו מתפללים שם כל שבת בבוקר בנץ החמה", משחזר מזרחי את השתלשלות העניינים. "בסיום התפילה, חזרנו כל המשפחה לכיוון הבית. ערבים צעירים הלומדים בבית הספר בשכונה התחילו ללא כל סיבה מיוחדת לזרוק עלינו אבנים, וכתוצאה מכך נפצעתי קשה".

מזרחי מתאר את רגעי האימה: "המשקפיים שלי נשברו ולא ידעתי מה אני עושה, ראיתי דם על כל הגוף שלי. רצתי מיד לכוחות המג"ב שעמדו שם. הם אמרו לי שהם מזמינים סיור שיטפל במקרה.

"הלכתי לבית החולים 'ביקור חולים', שם עשו לי תפרים לאורך כל הפנים ושחררו אותי. הכאבים החזקים בעין נמשכו ולאחר צאת השבת החלטתי ללכת לט.ר.מ. שם אמרו לי שאני חייב לעשות צילומים".

מזרחי מספר כי הצילומים העלו כי קיים שטף דם פנימי בסמוך לעין וכי לסתו נשברה. "שלחו אותי לבית החולים 'הדסה עין-כרם', שם התלבטו אם לעשות לי ניתוח או לא. בסוף החליטו שלא, אמרו לי לנוח בבית. לא נותר לי אלא להודות לקב"ה על הנס הגדול".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}