כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

תאונה קשה בדרך לביתר • "זו פעילות טרור"

תאונה ב'כביש הדמים' סמוך לביתר • נהג ונוסע נפצעו באורח בינוני וקשה, כתוצאה מהחלקה על הכביש • "הערבים שופכים שמן. זו פעילות טרור" • ויש תמונות

זירת התאונה; צילום איחוד הצלה ביתר
זירת התאונה; צילום איחוד הצלה ביתר

אחד הכבישים שגבו בשנים האחרונות מחיר דמים יקר מהציבור החרדי הוא כביש עוקף חוסאן, המוביל מירושלים לעיר החרדית – ביתר עילית.

גם היום (א') אירעה תאונת דרכים קשה, שהובילה לפציעת שני נוסעים חרדיים שנסעו בכביש.

עוד בנושא:
בחור ישיבה נפצע בינוני בפיגוע דריסה ליד ביתר עלית

בשעות הצהריים המוקדמות, נסע רכב בו נהג תושב ביתר, שלקח איתו טרמפיסט בכביש עוקף חוסאן. באחד העיקולים, התנגש הרכב במעקה הבטיחות. הנוסע שישב מאחור (הטרמפיסט) נפצע באורח בינוני עד קשה והנהג נפגע באורח קל.

השניים טופלו על ידי כונני 'איחוד הצלה' ביתר, ופונו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

יהודה, מתנדב 'איחוד הצלה – ביתר' מספר ל'בחדרי חרדים': "מדובר בתושב ביתר עילית שהיה בדרכו לביתר עילית. מאחור ישב נוסע נוסף, שעלה כטרמפיסט לנסיעה. בכביש עוקף חוסאן הוא החליק והתנגש במעקה בטיחות. עוברי אורח סיפרו כי הכביש היה מלא בשמן, וזו ככל הנראה הסיבה שבעטיה החליקה המכונית. הגענו במהירות למקום, וגילינו שהנהג נפצע באורח קל, והטרמפיסט שישב מאחור, נלכד ונפצע באורח קשה. הענקנו להם טיפול ראשוני, והם פונו לבית החולים הדסה עין כרם".

המתנדב הוסיף ואמר: "אני עצמי נסעתי אתמול על הכביש והבחנתי בשמן, לאחר חצי שעה הכתם הגיע כמעט לביתר. התופעה של ערבים ששופכים שמן על הכביש היא פעילות טרור, וחבל שהממשלה לא מכירה בתאונה כמקרה של פעילות טרור. בשנה האחרונה היו עשרות מקרים של החלקות על הכביש בעקבות שמן על הכביש, זה אירוע חבלני עויין לכל דבר, לא יתכן שהממשלה תתנער מהשתתפות בהוצאות הנזקים שגרמים כתוצאה מכך".

אליהו נאה, דובר עיריית ביתר עילית, מסר בתגובה כי "התאונה לא אירעה כתוצאה משמן על הכביש, אלא מדובר בתאונה עצמית. השטח הוא באחריות הביטחונית של הצבא, ואלו מקיימים סיורים תכופים על מנת למנוע את התופעה של שמן על הכביש ויידוי אבנים ככל שניתן, אך אין באפשרותם להקים תצפית קבועה על מנת למגר את התופעה לחלוטין. בעקבות התאונות הרבות שאירעו בצומת הכניסה לביתר, פעל ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין רבות בעניין, ומעגל תנועה יוקם בתקופה הקרובה בכביש 375 בצומת הכניסה לביתר".



































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}