י"ט תשרי התשפ"ה
21.10.2024

צפו: השר דרעי מודה רגע לפני החקירה

רגע לפני חקירתו במשטרה הצפוייה מחר, השר אריה דרעי מתראיין קצרות לערוץ 10. כך זה נראה

אריה דרעי. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
אריה דרעי. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

 


שר הפנים אריה דרעי הגיב היום (א), לחשדות נגדו בראיון לחדשות 10. 

מחר (שני) הוא צפוי להיחקר בשנית במשרדי יחידת להב 4333 בגין חשדות להלבנת הון, מרמה והפרת אמונים, גניבה בידי מורשה, רישום כוזב ועבירות מס.

דרעי אמר: "תודה לקדוש ברוך הוא". זו הייתה תשובתו גם כשנשאל האם יש סיכוי שיצא לא נקי או שהפרשה תפגע במאבק המזרחי. בהמשך נשאל כיצד מצא עצמו שוב תחת חשדות לשחיתות, הוא חזר על המנטרה והוסיף: "אני בטוח בעצמי ב-100%, ברוך השם".


תיק דרעי - השר לחדשות 10- -בטוח בעצמי ב-100%25%2c תודה לקב-ה-


כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בבוקר חג השבועות, יומיים לאחר שנחקרו בקשר לחשדות המיוחסים לשר הפנים אריה דרעי במשרדי להב 433 של המשטרה, הותרו לפרסום שמותיהם של נחקרים נוספים: מיכו מירילשווילי, בנו יצחק. משה הבא, ועו"ד ארז מלול.

בין הנחקרים בפרשת דרעי, המיליארדר מיכאל (מיכו) מירילשווילי מבעלי ערוץ 20 ובנו יצחק המחזיק ב78% ממניות חברת הנדל"ן "רוטשטיין", המתמחה בבניה לציבור הדתי לאומי. דוברו של מירילשוילי מסר בתגובה כי ״מר מיכאל מירילישוילי נתבקש להשיב לשאלות המשטרה. לאחר חקירה קצרה ולאחר שהשיב לשאלות הסתיימה החקירה והוא חזר לביתו ללא כל תנאים מגבילים״.

מדובר ב-14 נחקרים שעוכבו לחקירה, בנוסף לשר הפנים אריה דרעי בעצמו ורעייתו. בין הנחקרים, משה ליאון חבר מועצת עיריית ירושלים, עו"ד אריאל משעל מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, משה הבא בכיר לשעבר במשרד האוצר, עורך הדין ארז מלול וקרובי משפחה של דרעי הרשומים כעובדים בעמותת "מפעלות שמחה" בניהולה של יפה דרעי, רעיית השר.

דרעי עצמו נחקר במשך כ-11 שעות, בסיומן שב לביתו. "שיתפתי פעולה באופן מלא ועניתי על כל שאלות החוקרים" אמר דרעי ביציאתו מהחקירה. "כמו שאמרתי, יש לי אמון במערכת אכיפת החוק ואני קורא לציבור להתאזר בסבלנות ולכבד את החקירה". לסיום הוסיף דרעי: "אמשיך בעזרת השם במלוא הכוח והתנופה בעשיה הציבורית".

אריה דרעי חקירת משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}