כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

פעוט חרדי נדרס למוות • הדורס: בעלה של המטפלת

טרגדיה בתל אביב: הלל מנצור, פעוט חרדי, נדרס למוות על ידי בעלה של המטפלת בחניית הבית המשפחתי • החשד: המטפלת השאירה את דלת הבית פתוחה, והתינוק יצא החוצה

תאונת דרכים. תמונת אילסוטרציה
תאונת דרכים. תמונת אילסוטרציה

טרגדיה בתל אביב: הלל מנצור, בן שנה ושבעה חודשים, בן למשפחה חרדית, יצא ביום חמישי ללא השגחה ממשפחתון הממוקם בבית פרטי בשכונת כפר שלם, ונדרס על ידי בעלה של המטפלת.

הלל פונה לבית החולים איכילוב במצב אנוש כשהוא נלחם על חייו. שעות ספורות לאחר מכן, הוא מת מפצעיו.

בשעת בוקר הגיע בעלה של המטפלת לביתם עם רכב ה- GMC המשפחתי כדי לאסוף את ילדיהם לבית הספר. על פי החשד ליוותה האם את ילדיה לרכבו של בעלה והשאירה את דלת הכניסה פתוחה.

הלל יצא מהמתחם לחנייה שם היה הרכב המסחרי. כשהחל בעלה של המטפלת בנסיעה, הוא דרס בשוגג את הילד הקטן. הפעוט פונה לבית החולים כשהוא סובל מפגיעה בראשו.

בני הזוג, להם יש תשעה ילדים, עוכבו לחקירה.

"לא ראיתי את הילד והתחלתי לנסוע", סיפר הבעל בחקירתו, "לא הרגשתי דבר אבל פתאום שמעתי צעקות. עצרתי, וכשירדתי מהרכב ראיתי את הילד בין הגלגלים. מייד צלצלתי למד"א".

אביה של המטפלת אמר בשיחה ל'ישראל היום' כי "מדובר בנהג זהיר שאין לו עבירות. הוא לא היה יכול לראות את הילד". האב הוסיף עוד כי "הדלת של המתחם תמיד סגורה, אבל לא קשה לפתוח אותה".

פרקליטם של בני הזוג, עו"ד אסף שרעף, אמר אמש כי "המטפלת עדיין מבולבלת וכואבת. היא זוכרת שנעלה את דלת הכניסה למתחם אחרי שיצאה לרכבו של בעלה, ולא מבינה כיצד הפעוט יצא החוצה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}