י"ט תשרי התשפ"ה
21.10.2024

מחדר החקירות לישיבת הסיעה: "משתפים פעולה ומכבדים את החקירה"

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, הגיע היום לישיבת סיעת ש"ס, זאת לאחר שסיים את חקירתו שנמשכה מספר שעות במשרדי יחידת להב 433 • לישיבת הסיעה הגיעו רבים לתמוך בו, שרי וח"כי ש"ס, חברי מועצות וקהל רב • צפו בתיעוד

דרעי בישיבת הסיעה
דרעי בישיבת הסיעה



לאחר חקירה ממושכת ביחידת להב 433, יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי הגיע לישיבת סיעת ש"ס בכנסת, שם המתינו לו שרי התנועה, ח"כים, חברי מועצה ופעילי ש"ס רבים שבאו למקום לתמוך בו בתקופה הלא קלה שאותה הוא עובר.

"בחדרי חרדים" עם תיעוד וידיאו.

דרעי הגיע לישיבת סיעת שס. ניגש לעמוד להתפלל מנחה


מחוץ לישיבת הסיעה המתינו כלי תקשורת ועיתונאים רבים שביקשו לקבל את תגובתו של שר הפנים על החקירה המתנהלת כנגדו. דרעי שיגר חיוכים לכל עבר ואמר כי "ברוך ה' הכל בסדר גמור". לאחר מכן נכנס לישיבת הסיעה, ניגש ל'עמוד' והתפלל תפילת מנחה.

בסיום הישיבה אמר דרעי לחברי סיעת ש״ס: ״אני מודה לכולם על העידוד והתמיכה האדירה ומחממת הלב. קיבלתי אלפי הודעות עידוד, תמסרו לכל הנציגים את תודתי על כך. רעייתי ואני מרגישים טוב. אני מבקש מכולכם להמשיך ולנהוג באיפוק ולתת לגורמי אכיפת החוק לעשות את עבודתם. הם עושים את עבודתם ואנחנו משתפים פעולה ומכבדים את החקירה. ושוב אני מודה לבורא עולם על הכל. נמשיך בעבודה ובעשייה הברוכה".

בהודעה ששיגרה המשטרה, בתום חקירת דרעי, נכתב כי "בהתאם להנחיות היועץ המשפטי לממשלה, החל משעות הבוקר ועד לפני זמן קצר נחקר ביחידת להב 433 - יאח"ה, השר אריה (מכלוף) דרעי וזאת בהמשך לחקירה בעניינו".

עוד נכתב בהודעת המשטרה: "החקירה משותפת למשטרת ישראל, רשות המיסים (חקירות מס הכנסה ת"א) והרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור במשרד המשפטים. מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות".
אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}