כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

ניו מקסיקו: בשקית העוזרת היו אקדח וסכין • סיפור ניסי

משפחה חרדית עתירת ממון מניו מקסיקו, העסיקה בני זוג בעבודות בית • אבל כשבעלת הבית פתחה בטעות שקית של העוזרת היא גילתה אקדח וסכין • בחקירה התברר: כנופיה מאורגנת

ניו מקסיקו: בשקית העוזרת היו אקדח וסכין • סיפור ניסי

את העוזרת הזו לא תשכח בעלת הבית לעולם: משפחה חרדית עתירת ממון המתגוררת בניו מקסיקו, שכרה את שירותיהם של בני זוג תושבי המקום, בכדי שיבצעו את עבודות הבית.

בצהרי יום שישי האחרון, נתקלה בעלת הבית בשקית קניות, המונחת ברישול בחדר הכביסה. האשה, שהייתה בטוחה כי מדובר בשקית השייכת לאחד מבני הבית, רוקנה את החבילה וגילתה להפתעתה כי השקית מכילה סכין ענקית ואקדח.

בנוסף לכלי החבלה, הכילה השקית גם את בגדיו של עובד הניקיון, שהחל לעבוד בבית באותו שבוע.

האשה המבוהלת מיהרה לחייג לבעלה, שהיה בדרכו מהעבודה, וזה הורה לה לברוח מהבית במהירות האפשרית, יחד עם הילדים. בתוך כך הזמין הבעל את המשטרה, שמיהרה למקום ועצרה את העובד.

בחקירתו הודה העובד, כי הוא משתייך לכנופיה ש'עבדה' באזור. הכנופיה איתרה מודעות דרושים בעיתון המקומי, כשאחד מהחברים היה מתחזה יחד עם רעייתו לזוג המבצע עבודות בית. לאחר שהיו רוכשים את אמון בני המשפחה, ורואים היכן מונח הכסף, היו שודדים את המשפחה - ונמלטים.

במהלך השבוע סיפרו ילדי המשפחה כי העובד הידידותי נהג לשאול את הילדים הקטנים שאלות אודות מיקום הכספת, מיקום המפתח של הכספת, מיקום התכשיטים, ושאלות כדוגמת מתי האבא והאמא חוזרים מהעבודה.

מעצר השניים הוארך, והמשפחה תערוך קידוש בבית הכנסת המקומי על הנס שאירע להם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}