כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

סערת תפרח • אשת המתמודד הוצאה לחופשה בכפייה

הגר"ח קניבסקי כתב כי אין להציק למשפחת אריאל? חלק מתושבי היישוב נותנים פרשנות משלהם • אריאל מקים מטה מאבק: "נרעיש את העולם. מדובר בקניבלים"

רכבו של אריאל לאחר הפרעות. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
רכבו של אריאל לאחר הפרעות. צילום ארכיון: בחדרי חרדים

המאבק בתפרח לא תם.

למרות מכתבו של הגר"ח קניבסקי בו כתב כי אין להציק לאשתו וילדיו של יצחק אריאל, שהתמודד על ועד הישוב, נראה כי בחורי הישיבה ותושבי היישוב לא עוצרים באדום ויוצאים על דעת עצמם לסיבוב שני נגד אריאל.

בית הספר 'הדסים', בו מלמדת אשתו של אריאל במשך כמה שנים, נאלץ לפני מספר שבועות להשיבה אל כותלי בית הספר לאחר שנזרקה משם בבושת פנים על רקע האירועים ביישוב.

בימים האחרונים החליטה הנהלת בית הספר להוציא את אשתו של אריאל לחופשה בתשלום בכפייה, זאת למרות התנגדותה הנחרצת.

נראה כי המאבק נגדו אישית, נמשך אף הוא במלוא העוז. "הם ממשיכים להזיק לי ולהציק בכל דרך אפשרית", הוא אומר ל'בחדרי חרדים'. "ניסינו להנמיך את הלהבות, אבל כנראה שהם לא שותפים לניסיונות הללו".

אריאל מספר כי המכתב עליו חתם הגר"ח לפני מספר ימים, התקבל בקרב בני היישוב בפרשנויות שונות. חלקם טענו כי הגר"ח ביקש לפרסם בשמו כי הוא לא התערב במאבק עצמו המתנהל ביישוב אלא כתב במישור ההלכתי של העניין ולכן אין לפרסם את הדברים בשמו.

עוד טוען אריאל כי בידיו הוכחות לכך שהבנות בבית הספר ירקו על אשתו. בידיו גם תיעוד חמור מהחודשים האחרונים ובו נראים בחורים מהישיבה תוקפים את רכושו הפרטי ועושים מעשים שלא ייעשו.

אריאל אומר כי הוא "ירעיש את העולם על הרדיפה וההשפלה. מדובר בקניבלים אוכלי נשים וילדים ללא חתימה של אף גורם תורני. אני קורא לכל מי שמוכן ליטול חלק במטה המאבק, ליצור עימי קשר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}