כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

סוף טרגי • זוהו גופותיהם של הישראלים בניו זילנד

זוהו גופותיהם של עופר לוי וגבי אינגל, שני הצעירים הישראלים שהוגדרו נעדרים לאחר רעש האדמה בניו זילנד • קודם לכן זוהתה גופתו של עופר מזרחי

רעידת האדמה בניו זילנד
רעידת האדמה בניו זילנד



משרד החוץ הודיע הלילה, כי גופותיהם של שני הצעירים הישראלים שהוגדרו נעדרים לאחר רעש האדמה שפקד את ניו זילנד, עופר לוי וגבי אינגל - זוהו.

צוות החילוץ הישראלי, הכולל אנשי זיהוי פלילי של המשטרה ואנשי מילואים של פיקוד העורף, וכן צוות מקצועי פרטי, קיבלו אתמול מרשויות ניו זילנד היתר להתחיל לחפש אחר שני הצעירים, אולם לקראת חצות התקבלה ההודעה הקשה על איתור הגופות.

קודם לכן זוהתה גם גופתו של עופר מזרחי, הצעיר הישראלי שנעדר במהלך רעידת האדמה בניו זילנד. הזיהוי התאפשר הודות לנתוני די.אן.אי שנשלחו מישראל לצורך זיהוי הגופה.

מזרחי ושלושת חבריו, יורדן, לירון שדה ומיכל פריידמן, נסעו יחד במכונית בעיר קרייסטצ'רץ' בזמן רעידת האדמה הקשה, שהובילה עד כה למותם של 147 בני אדם.

לא רק סיסמא

כבר אתמול, בפתח ישיבת סיעת הליכוד, סיפר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי שוחח עם ראש ממשלת ניו-זילנד וביקש ממנו מספר בקשות.

הבקשה האחת: להניח למשלחת של ישראל להכנס לתוך השטח, ובעיקר לשני הרחובות בהם ישראל יודעת בבירור כי "ברחובות הללו נפגעו גבי ועופר", כדברי נתניהו.

הבקשה השניה היא לערוך איכון סלולרי למקום בו נעלמו השנים, איכון שהוא אפשרי לביצוע רק בהוראת המשטרה לחברה המפעילה.

הבקשה השלישית של נתניהו הייתה לשר להגנת העורף, מתן ולנאי, לטוס למקום האסון ולעמוד בראש המשלחת הישראלית.

הבוקר, לאחר היוודע דבר מציאתן של הגופות, התקשר נתניהו להוריו של המטייל גבי אנגל ואמר להם כי "אנחנו דואבים ובוכים עמכם, כל עם ישראל עקב אחר הניסונות הנואשים לאתר את בנכם. האב,

גיל, הודה לראש הממשלה על המאמצים שעשה לאתר את בנם. "הדבר היחיד שמנחם אותנו הוא שפגשנו כל כך הרבה אנשים טובים בארץ ישראל, שעזרו לנו והפכו סדרי עולם".

נתניהו השיב לו כי "הערבות ההדדית של עם ישראל היא לא רק סיסמא". הוא הביע תקווה כי ההורים ימצאו "את הכוחות להתמודד עם האסון הזה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}