כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

מיטות לבתי חולים

מיטות לבתי חולים

הממשלה אישרה אתמול תוכנית לחיזוק מערכת הבריאות הציבורית בעלות כוללת של יותר מחצי מיליארד שקלים. זאת במטרה להפחית בעומסי האשפוז בבתי החולים להרחיב את שירותי הבריאות לאזרחים ולשפר את השירות הרפואי המונע בקהילה תוך מתן עדיפות לבתי החולים בפריפריה.
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אתמול: "במשך עשור כמעט שלא היתה תוספת של מיטות בבתי החולים בישראל היום אנחנו באים לשנות זאת. אני חושב שיש פה בשורה חברתית ראשונה במעלה כי הכוח של החברה נמדד לא רק בחוסנה הביטחוני והכלכלי של המדינה אלא גם בדרך שאתה מטפל בקשיש בחלש ובחולה. היום אנחנו מטפלים בחולים."
התוכנית המשותפת למשרד ראש הממשלה משרד הבריאות ומשרד האוצר כוללת הוספה של 960 מיטות אשפוז בשש השנים הקרובות לצד הוספת 300 מיטות בבית החולים החדש שיוקם באשדוד. הסך הכולל של תוספת המיטות יעמוד על 1 260 מיטות.
בנוסף סוכם על הוספת 160 תקני כוח אדם עבור רופאים בבתי החולים בשנתיים הקרובות תוך מתן עדיפות לפריפריה על גיבוש תוכנית לעידוד התמחות רופאים בפריפריה ועל בחינת דרכים להעסקת רופאים מעבר לשעות העבודה הרגילות במטרה לשפר את רמת השירות הניתן בבתי החולים. כמו כן כוללת התוכנית מימון של 75 מיליון שקלים לפיתוח שירותים מונעי ומחליפי אשפוז בקהילה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}