כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

מתמגנים בנפרד • חלוקת מינים בחלוקת המסכות

ראש מועצת רכסים נקט ביוזמה ברוכה: הבאת פיקוד העורף לעיר, בכדי להקל על האברכים • מספר תושבים זועמים: חלוקת המסכות נעשית בהפרדה בין גברים לנשים

דן כהן על רקע תחנת החלוקה. צילום: בחדרי חרדים
דן כהן על רקע תחנת החלוקה. צילום: בחדרי חרדים

פיקוד העורף יצא בחודשים האחרונים למבצע ענק לחלוקת ערכות מגן באמצעות תחנות ובאמצעות רשות הדואר המחלקת את המסכות עד לבית.

תחנות החלוקה ממוקמות במרכזי הערים הגדולות, והתושבים המתגוררים ביישובים קטנים ומרוחקים נאלצים לנדוד עד לתחנות החלוקה בכדי לקבל את המסכה.

ראש עיריית רכסים, יצא ביוזמה ייחודית שנועדה להקל על התושבים המתגוררים ביישוב. בשיחה ל'בחדרי חרדים' הוא מספר: "כראש מועצה שחרד לביטחונם של תושבי הישוב, ראיתי לנכון לפנות לפיקוד העורף ולבקש שיפתחו תחנת חלוקה לערכות מגן עבור רוב תושבי הישוב שלא רעננו את ערכותיהם שנים רבות.

"הרקע לבקשה" מסביר כהן את הבקשה שאומצה כבר בערים חרדיות נוספות, "היא העובדה שהדרכים המוצעות ללקיחת ערכות המגן, אינם מתאימות למשפחות החרדיות. דרך אחת עוברת דרך רשות הדואר, בעלות כוללת של עשרות שקלים שאינם מצויים בכיסה של המשפחה החרדית. השיטה השנייה המאפשרת לאסוף את הערכות מתחנות חלוקה, גם היא לא נוחה לתושבים שלרובם אין רכב פרטי בכדי להגיע לחיפה ולאסוף את הערכות. מה גם שהתחנות בחיפה אינם צנועות ולא מתאימות לאברכים חרדיים".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במסגרת ההקפדות על הצניעות בעיר רכסים, החליטה המועצה לבצע את חלוקת הערכות בתורים נפרדים לגברים ולנשים, דבר שעורר את זעמם של מספר תושבים בעיר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}