כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

המאבק באתרי ההורדות • יוגשו תלונות במשטרה

דוד פדידה פותח במלחמת חורמה נגד אתרים המאפשרים הורדת מוזיקה חסידית • בשלב ראשון, חשף את שמות "האחראים למחדל" • אחד מהם מאשים: "פדידה פרץ לי לתא-הקולי"

זמרים המיוצגים על-ידי פדידה. צילום ארכיון
זמרים המיוצגים על-ידי פדידה. צילום ארכיון



האם עומדת בפתחנו מלחמה של מוזיקאים חרדיים באתרי ההורדות?

המפיק דוד פדידה חשף בימים האחרונים ברחבי הרשת את פרטיהם של ארבעה אנשים, שלטענתו, עומדים מאחורי אתרי ההורדות - ואחראים לאלפי הורדות של שירים מהמוזיקה החסידית.

לדבריו, כבר בתחילת השבוע הוא מתכוון להגיש תלונה במשטרה נגד בעלי האתרים "שגונבים ומתעללים רגשית וכלכלית בזמרים שמוציאים מהונם כדי להרוויח את פת לחמם".

בשלב מאוחר יותר, אחרי שידבר עם בעלי האתרים ויסביר להם את חומרת הדבר, מתכוון פדידה לתבוע את בעלי האתרים בבית המשפט על אלפי הורדות של הגולשים באינטרנט הכרוכים בכסף רב אותו הפסידו המפיקים והזמרים.

תלונה במשטרה

אחד האתרים נגדו נלחם פדידה הוא אתר 'דוסינט'.

לדברי פדידה, בעליו של האתר הוא יצחק אלברשטיין, בחור בן 20, תושב העיר אשדוד.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', טוען אלברשטיין: "בעבר הייתי מנהל בפורום של דוסינט. אני לא מתכוון לחזור לשם, אבל אני לא מבין איך הוא הגיע לכך שאני בעלים של האתר. הוא הפיץ את הפרטים האישיים שלי באינטרנט ואנשים מטרידים אותי ללא סיבה וללא הפסקה".

לטענת אלברשטיין, ביום שישי האחרון הוא הגיש תלונה במשטרה נגד פדידה על מעשיו נגדו ברשת האינטרנט. "היה לי לב טוב לעזור לאתר הזה", הוא אומר. "אני מתחרט על זה, אך מעולם לא העליתי תכנים לאתר הזה. מה עשיתי רע?".

• למה בתא הקולי שלך יש הודעה המצהירה על-כך שאתה עומד מאחורי 'דוסינט'?

"פדידה עשה את זה. הוא פרץ לי לתא הקולי".

אולם בשיחה עם דוד פדידה, הוא אומר: "יש בידי הקלטה משיחה שקיימתי עם אמו של הבחור. היא טוענת שיש לבן שלה את כל הקודים וההרשאות של האתר הזה והוא אחראי לכל ההורדות שם. אני גם יודע שהוא לא הגיש תלונה במשטרה - וכל הטענות על התא הקולי אין להן שחר".

פדידה מצהיר כי הוא מתכוון להיאבק בשמם של הזמרים ולמען חברות ההפצה השונות, ובראשן חברת ההפצה החדשה שפתח בימים האחרונים.

"כמפיק שעומד מאחורי הרבה פרויקטים במהלך השנה, אני מתכוון להיאבק בהם עד הסוף. אני אישית יכול לומר שאני לא סולח למורידים ולבעלי האתרים גם בתפילת נעילה של יום כיפור", הוא מצהיר.

'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב אחר ההתפתחויות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 49 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}