מחירי המזון עולים? לא במוצרי 'אוסם' • וידאו
בסיור מיוחד לעיתונאים חרדיים הוצג קמפיין חדש שילווה את התרחבות פעילות 'אוסם' במגזר החרדי • מנכ"ל אוסם: "אנחנו נספוג את ההתייקרויות במוצרי המזון שלנו" • צפו
- אבי גליק, בחדרי חרדים
- כ' אדר א' התשע"א
- 1 תגובות
חברת 'אוסם' השיקה היום במסיבת עיתונאים מהגדולות שהיו בשנה האחרונה - את המיזם הבא המופנה לציבור החרדי, כאשר גולת הכותרת של המיזם הוא מבצע תחת הסלוגן 'המרוץ אל השבת עם אוסם'.
במהלך השקת המבצע הוצגו נתוני המכירות של החברה בכלל ובציבור החרדי בפרט.
קבוצת אוסם היא משווקת המזון השניה בגודלה בציבור החרדי (לאחר קבוצת תנובה) עם נתח שוק של 10.3% מכלל שוק המזון, ומקדימה בהרבה את שטראוס, יוניליוור, טעמן ואחרות.
מוצרי אוסם הממותגים רשמו כולם צמיחה יפה במהלך 2010 ביחס לשנה שקדמה לה, כאשר הקטשופ מוביל את הרשימה עם 81% מכלל השוק (76% ב-2009), ואחריו הפתיתים עם 73%, האטריות - 65% והפסטה – 48%.
לשאלת כתב 'בחדרי חרדים' לאור עליית מחירי חומרי הגלם בעולם, והצפי להתייקרות במגוון המוצרים, הודיע גזי קפלן מנכ"ל קבוצת 'אוסם', באופן חד משמעי כי החברה מתכוונת לספוג על חשבונה חלק נכבד מההתייקרות, בפרט בנישה הפונה לציבור החרדי.
במהלך השקת המבצע הוצגו נתוני המכירות של החברה בכלל ובציבור החרדי בפרט.
קבוצת אוסם היא משווקת המזון השניה בגודלה בציבור החרדי (לאחר קבוצת תנובה) עם נתח שוק של 10.3% מכלל שוק המזון, ומקדימה בהרבה את שטראוס, יוניליוור, טעמן ואחרות.
מוצרי אוסם הממותגים רשמו כולם צמיחה יפה במהלך 2010 ביחס לשנה שקדמה לה, כאשר הקטשופ מוביל את הרשימה עם 81% מכלל השוק (76% ב-2009), ואחריו הפתיתים עם 73%, האטריות - 65% והפסטה – 48%.
לשאלת כתב 'בחדרי חרדים' לאור עליית מחירי חומרי הגלם בעולם, והצפי להתייקרות במגוון המוצרים, הודיע גזי קפלן מנכ"ל קבוצת 'אוסם', באופן חד משמעי כי החברה מתכוונת לספוג על חשבונה חלק נכבד מההתייקרות, בפרט בנישה הפונה לציבור החרדי.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות