כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

סותמים את הגולל: "עופר נהרג במקום"

חבריו של עופר מזרחי, שנהרג ברעידת האדמה בניו זילנד, סתמו את הגולל על תקוות בני המשפחה, וסיפרו: "ישבנו איתו באוטו. הקורה נפלה לו על הראש. הוא מת במקום"

רעידת האדמה בניו זילנד. צילום ארכיון
רעידת האדמה בניו זילנד. צילום ארכיון

שלושת חבריו של עופר מזרחי, הצעיר הישראלי, שנפגע ככל הנראה ברעידת האדמה בניו זילנד, שבו היום (ה') לישראל וסיפרו על הרגעים הקשים שעברו עליהם בימים האחרונים מאז רעידת האדמה הקשה בכרייסטצ'רץ'.

מאז רעידת האדמה, נאחזו בני המשפחות בכל שביב של תקווה. גם משפחתו של עופר מזרחי, שעל פי הדיווחים נקבר עם מכוניתו תחת קורת בטון שמחתה את המכונית, לא איבדה תקווה, ונאחזה בדיווחים על אנשים שהוצאו מתחת להריסות.

גיא יורדן, חברו של מזרחי ומי שטייל עמו בחודשים האחרונים שם קץ לתקוות ואמר כי חשוב לו להגיד שעופר כבר לא בן החיים: "הוא לא סבל, הוא נהרג במקום וגופתו ממתינה לזיהוי. הניו זילנדים מעכבים את הזיהוי למרות שיש את כל הפרטים".

יורדן סיפר על הרגעים הדרמטיים: "ישבנו ואכלנו בוואן החונה ואז התחילה רעידת האדמה. הוואן רעד ולא הבנו מה קורה. עופר התעשת ראשון ואמר לצאת מהר מהוואן כי זאת רעידת אדמה. כשהתחלנו לצאת נפלה עלינו חגורת בטון כבדה.

"עופר היה בכסא הנהג ואני ישבתי לידו. ראיתי שהבנות שישבו מאחור יצאו מהרכב ואז הסתכלתי על עופר וראיתי שהוא נפגע. משכתי אותו וראיתי שהוא פצוע בראשו - הבנתי שהוא נהרג במקום".

לדברי יורדן, הוא וחבריו שברו את חלון הוואן כדי להזעיק עזרה. "הרחיקו אותנו מהמקום כי הבניין הסמוך החל להתפרק. אחר כך פינו אותנו לפארק עירוני, לאוהל של הצלב האדום.

מיכל פריימן תיארה אף היא לכלי התקשורת את הרגעים המפחידים. "זה מצב שלא מבינים מה קורה בו".

שלושת החברים נמצאים בטראומה. הבוקר הם פגשו את הוריו של עופר מזרחי וסיפרו להם את השתלשלות העניינים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}