כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

ועכשיו, התשובה • הרב אמנון: "אתבע דיבה"

שעות לפני פרסום התחקיר על המלחמה אותה מנהל הרב אמנון יצחק כנגד הזמרים החרדיים, שלח הרב מכתב אזהרה לתוכנית ולזמרים • האם התחקיר יגיע לבית המשפט?

הרב אמנון יצחק. צילומסך
הרב אמנון יצחק. צילומסך

הרב אמנון יצחק מאיים לפתוח בהליכים משפטיים נגד השדרנית לינוי בר-גפן ותוכנית התחקירים 360 מבית 'רשת'.

עוד בנושא:
למען יראו וייראו • המאבק נגד הזמרים בעין חילונית

אמש (ב') שודרה כתבה, בה השתתפו זמרים חרדים, שטענו כי הרב אמנון יצחק פוגע בפרנסתם ובקריירה שלהם, לכאורה, מאחר והם מופיעים בפני קהל מעורב.

הרב אמנון, פתח בשנים האחרונות בהליכים משפטיים נגד אנשי תקשורת רבים, וגם הפעם החליט לא להישאר אדיש - ושלח מכתב אזהרה לפני פתיחה בהליכים משפטיים נגד בר גפן והזכיינית.

"הנני מצר על כך שתכניתכם משמשת אכסניה להשמצות פרועות ולהשתלחות פראית כגון והנני מצר על כך שתחת לעשות את עבודתכם העיתונאית נאמנה, הנכם נותנים פתחון פה לטענות שקריות ומסולפות אלו וזו מבלי ליתן למרשי אפשרות תגובה הולמת להכפשות ולדברי הנאצה השקריים הנטענים כנגדו", כתב עו"ד של הרב.

"במסגרת תגובתו של מרשי לשאלותיכם, הוסבר לכם באופן חד משמעי כי במידה ולא תינתן לו אפשרות והזדמנות שווה לענות לכל הגורמים המשתלחים בו באותו אופן בדיוק, דהיינו ויזואלי או קולי ובאותו אורך הזמן או למצער 25% מזמן החשיפה הניתנת לכלל הטענות השקריות של אותם גורמים בכתבה זו והעולות בבירור מן השאלות שנשלחו למרשי, הרי שלא תינתן למרשי הזדמנות הוגנת, שווה וראויה להשיב לכלל הטענות השקריות והמגמתיות אשר ככל הנראה נטענות על ידי אותם גורמים. הרי לא יעלה על הדעת כי כל הגורמים דלעיל יקבלו את כל הזמן הדרוש לצורך העלאת טענותיהם השקריות, הכוזבות והמשתלחות כאשר מאידך, לא נתקבלה גרסתו המלאה של מרשי להשמצות החמורות המופנות כלפיו".

יצחק ועו"ד שלו העבירו את מכתב האיום לכל הזמרים שהשתתפו בכתבה, לתוכנית הבוקר של הזכיינית שקידמה את התחקיר, ולמערכת 360 ובר-גפן. מכתבי התביעות פורסמו באתר 'שופר', שם הזהיר הרב את הזכיינית, כי באם תפרסם את התוכנית היא תעמוד בפני תביעת לשון הרע והוצאת דיבה.

בעבר פתח הרב בהליכים משפטיים נגד אילנה דיין ולאחרונה הוא פתח בהליכים משפטיים נגד "כלבוטק" ורפי גינת.

מרשת נמסר בתגובה ל'מעריב': "הרב אמנון יצחק מצא לנכון להשמיע קולו נגד רשת ו 360 באמצעות מכתבים משפטיים כללים וחסרי ביסוס".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}