כ"ב אלול התשפ"ד
25.09.2024

רחוב התאונות: 15 תאונות בשבועיים ברחוב אגריפס

מאז הפך רחוב אגריפס הממוקם במרכז ירושלים לדו - סטרי, כמעט ואין יום בו לא מתרחשת תאונה במקום • ב'איחוד הצלה' יוצאים בקריאה נרגשת לקברניטי העיר

רחוב אגריפס. סואן ומסוכן; צילום פלאש 90
רחוב אגריפס. סואן ומסוכן; צילום פלאש 90

ברחוב אגריפס בירושלים אירעו בשבועיים האחרונים למעלה מחמשה עשר תאונות דרכים, שנבעו מהעובדה כי הרחוב עמוס לעייפה, ומסכן באופן חמור את בטחון העוברים והשבים הרבים שחולפים בו בדרכם אל שוק מחנה יהודה.

אלי פולק , סמנכ"ל ארגון 'איחוד הצלה' מספר: "מהרגע שהפנו את התחבורה הציבורית מרחוב יפו לרחוב אגריפס בעקבות הרכבת הקלה הרחוב נהיה מסוכן מאוד. הפכו את הרחוב הצר והקטן הזה לדו-סטרי.

יצוין, שגם בעת שהרחוב היה חד-סטרי, רכבים ברחוב בקושי הצליחו לעבור בו, ועתה עולים ויורדים משני צידיו של הרחוב אוטובוסים. זה מצב של סכנת נפשות ממש.

"קשה מאוד" ,מסביר פולק את הסכנות, "לדרוש מאדם מבוגר שבא לעורך קניות לחצות רק במעברי חצייה. כולם יודעים, שבמשך שנים נזהרו הנהגים הנוסעים ברחוב שלא לפגוע בהולכי רגל, אך ברגע שהאוטובוסים פלשו לרחוב, וכל שנייה קופץ לנגד עיני הנהגים אדם היישר אל הכביש-האסונות הם כמעט בלתי נמנעים, לא מפתיע שכבר היו חמישה עשר תאונות".

רק בשבוע שעבר טיפלו כונני 'איחוד הצלה' באדם מבוגר שנשא סלים וחצה את הכביש ברחוב אגריפס, ונראה כי לא הבחין כלל כי עוברים אוטובוסים ברחוב. היה זה בשעות הערב ,עת שרר חושך יחסי בסביבה,וגם מזג האוויר הירושלמי הקשה עשה את שלו.אוטובוס שעשה את דרכו למעלה הרחוב ,דרס את האיש,והוא פונה לבתי החולים במצב אנוש כשהוא סובל מפגיעת ראש חמורה.

בארגון 'איחוד הצלה' פונים וקוראים לציבור הרחב לנקוט במשנה זהירות ולחצות אך ורק במעברי חצייה הפרוסים לאורך הרחוב ובכך למנוע את האסון הבא.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}