כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

לתקן, לשחזר ולנקות שטיחים בדרך הפשוטה והיעילה ביותר

אחים עיני, המובילים בתיקון, שחזור וניקוי שטיחים מזמינים אתכם ליהנות משירות מקצועי, אמין ואיכותי העובר בירושה כבר למעלה משלושה דורות • צפו בווידאו

לתקן, לשחזר ולנקות שטיחים בדרך הפשוטה והיעילה ביותר


האם גם אתם שאלתם את עצמכם איך שומרים על שטיח נקי לאורך זמן ומה הדרך הטובה ביותר לניקוי השטיח? מה עושים במקרה של כתם על שטיח יוקרתי שלא יורד בסבון ומים ואיך בכל זאת ניתן להסירו מבלי להרוס את השטיח? השטיח הישן מתפורר ונפרם - מה ניתן לעשות על מנת להחזירו למצבו הקודם? כיצד ניתן לשמור על נקיון הוילונות, מערכות הישיבה ועוד ועוד?

חברת "אחים עיני", המומחים בתיקון, שחזור וניקוי שטיחים, פועלת זה כבר למעלה מ-60 שנה עם ידע וניסיון שנצבר במשך שלושה דורות בניקוי ותיקון שטיחים, וילונות ומערכות ישיבה. המפעל הינו מפעל שומר שבת ויהיה סגור במהלך חול המועד.

"אחים עיני" היא חברה בעלת מוניטין מזה שנים רבות בתחום ניקוי שטיחים. ערך זה נובע מטכנולוגיות ייצור משוכללות, מערך שיווקי נרחב, שירות, אמינות ואיכות שאין שני להם. חברת "אחים עיני" זכתה להכרה על ידי תו תקן מהטובים בעולם ISO 9002 , תקן איכות מהנוקשים ביותר בעולם כולו.

משרדי החברה והמפעל ממוקמים באזור התעשייה הצפוני של לוד ובהן מחלקות לטיפול בשטיחים אוריינטליים יקרי ערך טיפול בבעיות בלאי ונזקים תאונתיים כגון נזקי פיח והצפות מים והכל ע"י צוותי עובדים בעלי ניסיון רב בתחום, בעלי ידע נרחב בטיפול ושיחזור שטיחים.


במחלקה האומנותית מטפלים בשטיחים אוריינטליים יקרי ערך, תיקון קרעים, חורים ושחזור אותנטי שנבחר בקפידה לאופי השטיח, החל מאיתור סוג החוט המתאים ועד לצביעת החוט בגוון המתאים לתיקון בחומרים טבעיים מהצומח ומינרלים. סוג קשירת הקשרים שמתאימה לשתי וערב של השטיח, שיחזור וחידוש בעבודת יד בהתאם למקור בחוטי צמר, כותנה ומשי. שיחזור ושיקום לאריגים ובדים בעבודת יד סוזנים, אפליקציות,מפות ברקמה ותחרה. מלאכה זו מתבצעת על ידי אומנים בטכניקה הפרסית, הטורקית, הסינית וההודית. בנוסף, ללקוחות המגזר החרדי ניתן לבצע בדיקת שעטנז בתשלום סמלי.

עיקר התמחותה של חברת אחים עיני היא בניקוי שטיחים מכל הסוגים, המינים והצבעים בחומרים וציוד הנושאים תווי תקן וידידותיים לסביבה. טיפול השטיחים כולל ניעור השטיח, השרייה, שטיפה, הברשת הסיבים, סחיטה וייבוש. כל הפעולות הללו נעשות במכונות החדישות והמתקדמות ביותר לניקוי שטיחים.


אחים עיני מתמחים גם בניקוי וילונות העשויים מבדים סינתטיים וטבעיים, כותנה, פשתן ומשי העוברים ניקוי וטיפול ידני בכתמים, גיהוץ וסידור קפלים. לאחר ביצוע ההזמנה, נציג מטעם החברה יגיע לבית הלקוח, יפרק את הווילון ויקח אותו למפעל, שם יעבור הווילון תהליך של אבחון הבד וטיפול בהתאם. בתום העבודה עובר הווילון בקרת איכות וטיפול סופי עד להחזרת הווילון לבית הלקוח והתקנתם חזרה.

במחלקת הריפוד מתמחים בניקוי מערכות ישיבה מכל סוגי הבד ובמגוון רחב של שירותים וטיפולים: טיפול בכתמים, ריכוך אריגים, הלבנה, טיפול בהצהבת בדים בהירים, ניקוי ושיקום עורות, תיקוני צבע, קרעים וחורים וכן בריפוד בשיטות מודרניות לעיצוב מחדש של מראה הרהיטים.


מבצע מיוחד לגולשי אתר 'בחדרי חרדים': 10% הנחה על ניקוי שטיחים וספות וזאת בנוסף למתנה לבחירה. ובנוסף: איסוף והחזרת הפריטים מבית הלקוח עם אופציה להחזרה לאחר חג הפסח. המבצע בתוקף עד א' בניסן (5.4.2011).


לפרטים נוספים ולהזמנות ניתן לבקר באתר החברה. לכניסה לחצו כאן


אחים עייני שטיחים תיקון תפירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}